toomas Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Legger ut "noen"bilder fra treffet i dag om større bilder ønskes ta kontakt på mail min mail adresse er Toomas_no@hotmail.com kopier bildet her fra bimmers og send det til meg så jeg vet hvilket bilde det er snakk om men jeg ønsker 10kr pr bilde jeg sender så jeg slipper og sitte og sende noen hundre mail (betalingen er frivillig) men sender med et konto nr med bildet og håper på og få en slant for jobben ønsker man mange blir det billigere finner du ikke bilen din her men ønsker bilder av den alikevel send mail med skilt nr og åssen bil har 400 bilder til NB: Kunn bilder fra 23 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Tøffe bilder.. Et par av meg også. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Skal ikke legge de i en av de andre trådene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 kommer fler har og en del fler bilder så er du ute etter noe så spørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 kommer flerhar og en del fler bilder så er du ute etter noe så spørr Tenkte mer på å legge ut bildene i en av de andre bilde trådene, slik at vi får samlet så mange som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 hei fine bilder.. men har du flere av min rotta mi? grønn e36 touring dj94338 med 3.2 m3 motor... mvh.bent jørgensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Pokker, her var det myye og bra bilder ja! Du kjenner vel snart krampa i fingra etter all copy/pasten Bare pøs på med mer. Finvær på Rudskogen også ser jeg. Hva slags E90 biler det Huysmann har kjøpt nå? De utlånsbilene? Er det 320 4 cyl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Utlånsbilene er 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Pokker, her var det myye og bra bilder ja! Du kjenner vel snart krampa i fingra etter all copy/pasten Bare pøs på med mer. Finvær på Rudskogen også ser jeg. Hva slags E90 biler det Huysmann har kjøpt nå? De utlånsbilene? Er det 320 4 cyl? Det skal jeg love deg jeg kjenner. har rundt 400 bilder til og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 hei fine bilder.. men har du flere av min rotta mi? grønn e36 touring dj94338 med 3.2 m3 motor... mvh.bent jørgensen tror desverre alle jeg hadde ligger her men kan sjekke det andre kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Masse bra bilder Fant noen av meg også. Bare å komme med de 400 neste når krampene i hånda har gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Har vel igrunn mer enn nok med og maile ut bilder i full format nå så får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå