Superbeetle Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 å fy!! Jeg tar tilbake de få negative kommentarene jeg hadde tidligere, sinnsykt gromt nå som bildene kom seg! Supermissunnelig på kvaliteten på arbeidet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_88 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 de bygde jo også en rød E30 cab tidlig i karrieren, men 9,5-10,5x18".. Den var rååååfeit!!! Var nok 9" og 10,5" x18". Felga som stod på den ligger i garasjen Beklager, my mistake Kjøpte du av en her inne på forumet? Stale30 Ja han het vel noe i den duren mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Aha, kompis av meg d han hadde de på den grå automote BMW`n lengre frem her Men nok OFFTOPIC!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 å fy!! Jeg tar tilbake de få negative kommentarene jeg hadde tidligere, sinnsykt gromt nå som bildene kom seg! Supermissunnelig på kvaliteten på arbeidet! Må slenge meg på her eg også, det var litt av et blikkfang det der. perfekt farge, og rå bil, samt arbeide dere gjør ser veldig bra ut. Ikke alle som bruker tin fyllinger. En slepper et stort sparkel lag da.... Er slikt man ikke ser i etterkant,ok da når det begynner å ruste å sprekke da ser en det.......he he Skjønner godt når det er kundebil at det blir blir en mye større kostnad. Dere får bygge en profilerings bil med full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Bilen som gjorde meg kjent med automote var en orange/grå e30 cab, hvor nyrene var byggd på pansret. nyrene var ikke fra e30. Den var vel bygget noe etter den røde E30-cab`en alle fall.. Tror den orange/grå var bygget i 2004 eller 2005. Husker han kom med bilen natt til lørdag på Gatebil Våler alle fall, Sørmo el hva han heter (Går under Alias`et AD/HD?? ) De har jo også en haug med E36 med sitt stempel på, bl.a den rød/sølv med krakkelering over halve bil, den gikk her ute på nordmøre en stund. Faktisk vært 4 Automote-biler bare på Smøla hvor jeg kommer fra (overkant av 2000 innbyggere). Tror de har ufattelig mange bygg på baken nå.. Selv om mange av oppdragene kanskje bare har vært valsing og felger... De gutta vet jo hva de driver med, å har vel fått sin egen stil.. Men dette er kanskje offtopic gamle min det, den er desverre blitt solgt en del av, felgene\nosen\ ++, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå