Kvalert Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Tror ikke det blir helt enkelt nei Men vist noen her kommer over noen pent brukte sportsstoler så er det bare å gi meg beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Veldig fin bil. Synes motorrommet var flott, slik vil jeg at mitt skal se ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Takk for det... Krever nok mye tid å omsorg for å holde det sånn, men det er alltid like artig å åpne panseret da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 strøken bil kvalert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Strøken bil Kenneth På tide du investerte igjen i standsmessig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Hehe... takker Olav Har gått i 4 år å savnet den du har nå, men siden du ikke ville selge måtte jeg bare finne meg noe annet vettø Slipper å gjøre noe særlig med den jeg har nå da heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 strøken bil kvalert Første gang jeg hører noe fra deg her Jokke.... Er det ikke på tide å lage en tråd om bilen din snart da? Må vise fram frisør raceren vettø Dårlig mobilbilde da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 du får kost støv av kameraet ditt no så tar vi en foto dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Da har jeg endelig fått tatt noen bilder av bilen. Har vært veldig travelt de siste ukene så har ikke rukket å ta noen bilder av ny bilen før nå. Vi hadde barndåp til minstemann på søndag og da måtte vi selvfølgelig ha med godbilen Fikk tatt et par bilder der innimellom alt kaoset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Du som stakk av med denne ja, tror det er flere som er missunnelige på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Tenkte vell mest på sportsseter, er en drøm å sitte i sammenlignet med flate originalstoler Problemet er vell å finne noen som ser like bra eller bedre ut enn de som står der nå.. Sier seg vel egentlig selv at eventuelle sportsstoler må trekkes opp igjen for å matche resten av bilens tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Får endelig m-tech II rattet mitt i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Nå har rattet kommet! Så da blir det montering i kveld når jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Hei igjen! Se her ja, det var fint du har opprettet en tråd av go' bilen. Håper du har hatt stor glede av den siden salget ta nå godt vare på den videre og oppdater tråden underveis Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Deilig bil. Morten er gærn som solgte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå