bmwkizn Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Her er da min 520i E39, 96 mod. Bilen har rullet 245.000km nå, og skal til Eu i juni. litt småfiks skal gjøres før den tid med bremser osv. Har nå begynt å fått orden på en del småfiks osv som var med bilen da jeg kjøpte den. Etter jeg fikk taki bilen så kom jeg over disse E39 M5 replika felgene billig som etterhvert skal bli vinterhjul. har også byttet grillnyrer fram og lykter forran + sideblinklys. (frontlyktene skal byttes ut og øyelokkene skal bort for altid) dette er ikke akkurat noe utstyrsbombe. Planer ellers er: Nye skilt. (gjort) Senking. M-fangere eller Aerodynamikk pakke. M-list på bakluka. bakrute senker Nye lykter rundt om. Konvertere til shadowline lister rundt vindu. (kansje) M-lister på dørene og skjermene. Toning av vindu. Bytte til cd/radio isteden for kasett/radio. Interiørlister i alu look. skinninteriør. koppholdere etc Muligens litt grommere eksos. har også lyst på M52B28 motor. Så er på utkikk Her er ihvertfall noen bilder slik bilen står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Har nå bestilt den vaieren som går opp til spjelhuset i motorrom som styrer antispinn. Noen som vet hvordan det er å bytte denne? Tenker da hovedsaklig på feste i nedkant. Litt vanskelig å se hvordan man løsner den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 gratulerer med innkjøp av E39 ) Pent eksemplar. Skal lyktesenkerene bort? Send de til meg da! Lyst å teste ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Nydelig farge på bilen din, Ketil. Planene høres ikke så gale ut, men jeg må få si at det passet veldig godt med kromlister rundt rutene i kombinasjon med blåfargen. Sikker på at shadowline blir bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Gleder meg til å se framgangen på denne.. Lykke til, ser ut som et flott eksemplar. Missuner deg takluka jeg ikke har på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 takluke er STORT savn her. Har så lyst å rive ut klimaanlegget mitt og brenne det. DRIIIIIIIIIIT dårlig klimaanlegg. Til og med gamlebilen min (Honda Accord) hadde bedre klimaanlegg. Dette her er jo evig mongo. Slår seg på på fullt når du har på styrke 1 og greier. Hvilke felger skal du ha som sommefelger nå da. Noen i sikte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Haha, du sier noe der, jeg hadde en accord 88 modell, med aircondition. Ble kaldt som faen der.. Men skal jo ikke klage, kjører jo bare med vindua nede.. Men takluke hadde absolutt vært noe.. Skulle ikke tilfeldigvis, være så heldig og ha modellen med skinninteriør også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Har donorbil til deg om du er interessert:) 1998mod 535ia. 19000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Haha, er ikke meningen å stjele tråden såpass mye som jeg gjør. LaMek, hvordan interiør står det i den donorbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Takk for tilbakemeldinger gutter Er selv glad for at jeg har takluke istedenfor klima faktisk. kall meg rar Lyktesenkerne sitter GODT fast i lyktene. kjøpte lyktene av en på forumet her med lyktesenkerne på, og de var umulig å få av. Så da får du evt kjøpe hele lyktene Opeth84 Er desverre ikke skinn i denne enda nei. men tror det hadde passet godt med beige/kremfarget skinn eller lignende i denne. men får se etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Nydelig farge på bilen din, Ketil. Planene høres ikke så gale ut, men jeg må få si at det passet veldig godt med kromlister rundt rutene i kombinasjon med blåfargen. Sikker på at shadowline blir bedre? Fargen er jeg veldig fornøyd med. den skal få seg en solid lakkrens nå, så blir det enda bedre. Er LITT usikker enda på shadowline lister. vil se det på en med samma farge først isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Har donorbil til deg om du er interessert:)1998mod 535ia. 19000,- har ikke råd til noe slikt nå desverre. må ta ting litt gradvis her tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 gratulerer med flott bil og med gode planer, her ere bere å få senka det nedpå og noe feite 17" med breikant.www.stanceworks.com besøk sida og join tha gang, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Takk for det Bilen skal nermere bakken ja. Litt usikker på hvilken felger jeg skal ha enda, men blir nok noe med kant tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Takk for tilbakemeldinger gutter Er selv glad for at jeg har takluke istedenfor klima faktisk. kall meg rar Lyktesenkerne sitter GODT fast i lyktene. kjøpte lyktene av en på forumet her med lyktesenkerne på, og de var umulig å få av. Så da får du evt kjøpe hele lyktene Opeth84 Er desverre ikke skinn i denne enda nei. men tror det hadde passet godt med beige/kremfarget skinn eller lignende i denne. men får se etterhvert Å,så pass ja. hvor mye for de lyktene da? kremfarget/beige er digg. skal ha det selv:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå