Gislius Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Aaah! Nåå ser eg forskjellen ja ^^ Kvite blinklys bak er egentllig også litt planlagt, ser så dumt ut me kvite overalt utenom bak =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Se der ja! På Hundvåg med MS Gann i bakrunnen! Fet bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Stemme det ^^ Tatt på brygga på verkstedet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 tror forresten E38 728 fra og med 99 har nyere motor. I min er det M52B28. I de fra 99 er det M52 tuB28. Den har dobbel vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Jepp, stemmer nok det.. Står vertfall m52tu i utstyrslisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 jepp. Det ser du lett om du ser på motoren også det skal du ha nye baklys så har jeg et sett jeg har vurdert å selge. med hvite blinklys. om du er inntresert så send en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Da har jeg vertfall byttet ut di kjedelige originalfelgene med dårlige dunlop dekk med noe litt kjekkere R20 Larzon Innovation med gull senter polert ring Foran 8.5 ET20 245/35 R20 Yokohama Advan Sport Bak 10 ET20 255/35 R20 Yokohama Advan Sport Tok også en rask fotosession me to kompiser etter en liten vask ^^ Någen kjenne kanskje og igjen den grå her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Etter jeg fjernet N merke bakpå, så henger det endel klister igjen. Det er til og med vanskelig å få av me varmepistol.. Er det noen som har noen tips som ikke ødelegger lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Er ikke 100% sikker på dette, men har hørt at sitrus spray virker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Jeg prøvte noe lignende på vinduet, det funka fint. Men er LITT skeptisk til å ta det på lakken ^^ Noen andre som har hørt noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Etter jeg fjernet N merke bakpå, så henger det endel klister igjen. Det er til og med vanskelig å få av me varmepistol.. Er det noen som har noen tips som ikke ødelegger lakken? silikonfjærner,Sitrusrens ++ tynner går også, men kan gi skade på lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Etter jeg fjernet N merke bakpå, så henger det endel klister igjen. Det er til og med vanskelig å få av me varmepistol.. Er det noen som har noen tips som ikke ødelegger lakken? Jeg fjernet alle merkene bakpå luka på gamlebilen med sitrusspray og bankkort, polerte over etterpå og det ble ingen merker. Varma opp limet først, spraya på og skrapte forsiktig bort. Så bare du skraper forsikrig og bruker mye spray så skal det gå bra! Dette var da på opel-lakk, men regner med at bimmer lakken skal tåle det like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Takker for tips! Får prøve dette ^^ Dette er forresten ikke en klister N, den var vel ca 6-7 mm tykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 flott bil, men det er på tide å ta den av jekken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Den kunne godt blitt tatt av jekken ja! Spesielt framme ^^ Det kommer kanskje etter hvert, har litt andre prosjekter å bruke penger på og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå