Gå til innhold

noen som kjenner iNthe (øystein) fra Mandal

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

har kjøpt deler av han, og uheldigvis overført penger. Men han svarer ikke på PM`ene mine lengre.

Etter at pengene var på hans konto den 11 mai ca ble det stillt. Men rett før det så var han veldig behjelplig med handelen.

Synes det er litt rart siden han er en så aktiv bruker, og har greit med positive feedback på seriøse selgere-tråden.

Lurer på om noen kjenner han og kunne hjulpet meg å komme i kontakt med han.

Send gjerne etternavn eller tlf.nr på pm.

har spurt mangen ganger nå om delene er sendt, og pm`ene blir lest ser jeg, men ikke besvart. Syns dette er litt useriøst siden det tar toppen 30 sekund å svare en PM. Er bare ett "Ja" eller "Nei" jeg trenger å vite når jeg spør om varene er sendt eller ikke.

Treger en del på at jeg ikkje kjørte til Mandal å hentet det nå! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på noen grøftelys som ligger i Mandal som skal bli sendt hit. Men om de ikke kommer før M5 fangeren er lakkert så skal jeg til Mandal en tur. Kan sikkert ta en jein innom fyren og se om han er seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått inntrykk at han er seriøs, derfor jeg syns det var litt rart at det ble stille etter jeg overførte pengene.

men reise med jobben, og fastrustede stikkakslinger kjempa imot han :) har skvera opp nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...