RoaldJ Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 har kjøpt deler av han, og uheldigvis overført penger. Men han svarer ikke på PM`ene mine lengre. Etter at pengene var på hans konto den 11 mai ca ble det stillt. Men rett før det så var han veldig behjelplig med handelen. Synes det er litt rart siden han er en så aktiv bruker, og har greit med positive feedback på seriøse selgere-tråden. Lurer på om noen kjenner han og kunne hjulpet meg å komme i kontakt med han. Send gjerne etternavn eller tlf.nr på pm. har spurt mangen ganger nå om delene er sendt, og pm`ene blir lest ser jeg, men ikke besvart. Syns dette er litt useriøst siden det tar toppen 30 sekund å svare en PM. Er bare ett "Ja" eller "Nei" jeg trenger å vite når jeg spør om varene er sendt eller ikke. Treger en del på at jeg ikkje kjørte til Mandal å hentet det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 skulle jeg visst for var på karmøy i helga så kunne tatt det med,kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 nytter jo ikke når jeg ikke får tak i han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Han er ingen lett mann og få tak i nei. Han skulle egentlig kommet til meg med en 328 bakstilling også, men hørte aldri noe mer. Jeg har ikke betalt for den riktignok men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Venter på noen grøftelys som ligger i Mandal som skal bli sendt hit. Men om de ikke kommer før M5 fangeren er lakkert så skal jeg til Mandal en tur. Kan sikkert ta en jein innom fyren og se om han er seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 fikk pm an han nå, hadde vert på reise med jobben.. håper han har to bakstillinger da steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Inthe er en seriøs fyr, og jeg tviler ikke ett sekund på at han har to bakstillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 har fått inntrykk at han er seriøs, derfor jeg syns det var litt rart at det ble stille etter jeg overførte pengene. men reise med jobben, og fastrustede stikkakslinger kjempa imot han har skvera opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Har og barra positivt å sei om iNthe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Bare negativt fra fra den mannen. Neida han ordner opp, regner med det bare har gått i glemmeboka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 han fikk problemer med å få løs muttrene på stikkakslingene, og kombinert med firmareise så ble det ikke så mye tid til internett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå