myrvoll_90 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Takker får alle svar! så om eg bytte til 328 så kan eg beholde alt av styrings greier og ledningsnett? må eg bytte gir kasse? eller blir det optimalt med den jeg har? hvordan er det med turbo på 328 vs 320? kor mye kan man ladde uten å måtte bytte ut noe i motoren? motoren er gådd 195 no, så bynne væl å bli en sliten motor? er det noen som kan lage en shekk liste over ka som må byttes om eg skal ha registrert på 328? Takker på fårhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Send meg en pm så kan jeg forklare hva jeg har funnet ut at jeg skal gjøre når jeg skal ha i 328 i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvoll_90 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Send meg en pm så kan jeg forklare hva jeg har funnet ut at jeg skal gjøre når jeg skal ha i 328 i min PM sent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå