Jimmersxx Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei Lurer på om noen av dere veit hvor jeg kan få tak i en ship til e60 530IA. Link gjerne sider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmersxx Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Jeg vet hvor du kan skaffe CHIP. www.esstuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 chip gjerne de fleste store leverandører har nok til denne.. prøv ess, ts racing, osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runet Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Jeg anbefaler Ultimo. Sjekk feks Ultimo.no Disse optimerer/omprogrammerer softwaren din, men tar vare på originaloppsettet hos seg hvis du vil tilbake til det en dag. Jeg ville unngått både powerboks og uoriginal chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 kompis driver eget firma i Oslo. Veldig mye kunnskap på BMW og egne program utviklet på ditt software. Han har også bra priser! Send meg en PM så kan du få telefonnummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Trygve Karlsen på Turboteknikk i mjøndalen! Lengst erfaring i norge! jfgi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå