Sandersen Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Porsgrunn ja vist er det gøy ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Gå den over fartsdumperer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 stilig sak hadde jo vært grisefett og hivd i en 500cc 2 takter eller no i den der kjører du ekstremt lite? snodig jeg ikke har sett den purken her i område er veldig kompetente når det gjelder kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 stilig sakhadde jo vært grisefett og hivd i en 500cc 2 takter eller no i den der kjører du ekstremt lite? snodig jeg ikke har sett den purken her i område er veldig kompetente når det gjelder kjøretøy kjører ikke veeeldig mye i skien, men porsgrunn.. kjørt en 200mil med den jada bare og bygge om! blitt stoppa vær jevla gang de ser meg lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Gå den over fartsdumperer? så ikke detta spmt. sry... ja går lettere og fortere over fartsdumpere en biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Kart'n står og blir ikke brukt, bare og komme og hente, tut og kjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TargaBMW Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Kjøres denne på b førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Morro sak, solgte min i fjord var nå ein 50cc men gikk fælt godt fordiom ny eier blir nok fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geda Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 hvilken mod er den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Morro sak, solgte min i fjord var nå ein 50cc men gikk fælt godt fordiomny eier blir nok fornøyd. takk takk den er grise morro!! men trenger ikke 2 leketøy atm, derfor selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 mod ja.. 2009 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei, er det revers på disse? Ser for meg litt kaos dersom man plutselig måtte rygge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 revers ja , går helt fint det.. bare trøkke inn bremsen å sette den i revers å rygge! folk får legge inn et bud, men ingen skambud! sikler litt på hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Skal selge hus med garasje og 4 soverom Men i Kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå