Sandersen Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 ja vist du kjøper sunnyn samtidig og så 2 fluer i et smekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 hehe, jeg har 200sx'n jeg Nå er det forhåpentligvis ikke mange smellane til jeg kan ta den ut heller, bare den helvettes snøen forsvinner ;p Skal du selge sunny'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Har du noen bud inne på denna doningen som er aktuelle nå a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 nils: er jo vintern det er gøy! ;P, ja.. fornuften tilsier at jeg burde selge den og eller satse på hus.. får eller låne på huset om noen år og kjøpe noe artig noe da ^^ bmw_e39: niks ingen aktuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ja, med 4x4 er det idielt ;p Ja, er ikke sikkert det er så dumt ;p Skulle kjøpt mazdan jeg hadde du vettu, billig morro ! gikk godt også var visst gruppe A rallymotor i den, 210hk originalt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hva er minstepris doningen går for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 20, absolutt minste. Men da må man beregne nytt batteri (kanskje) siden den ikke har blitt starta i vinter, en 700kr.. la meg også påminne om at årsavgiften har blitt betalt for i år.. nils: ja ikke feil med 4x4 skal aldri ha grevling igjen ivertfall, det er sikkert! og ja, jeg lurte jo på om du ville bytte så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 fortsatt ikke solgt? hvor dyrt tror du det kan bli å sende den til bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 nei er ikke solgt enda nei ikke gjort de største anstrengelser eller da jeg vurderer og ta den i bruk snart da clutchen gikk på riskokern min, nei, som en euro pall kanskje? hadde jeg vært deg hadde jeg henta den på henger. Går fint opp på en vanlig henger, henta den selv på henger fra forhandler. Ikke så lange turen eller, tror du kommer bedre ut av det kostnadsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Ved hurtig avgjørelse går denne for 20 laken! da jeg trenger penger til reperasjon av riskoker satan. det er _BILLIG_ den ligger kun ute her, kan være litt behjelpelig med transport ved ekstra kostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Den går ikke under 20 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 hvor i landet bor du.send meg på pm.Og 20000 kr er minstepris?Kan tenke meg en sånn cart til å fra jobb.Send meg en pm,så kan vi ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Her gjelder det og være rask! tok den ut fra vinterdvale i dag, og den fyra med engang, bare i dag har jeg hatt 3 som er veldig interisserte.. så her tror jeg man skal være rask nå om man skal skaffe seg sommerns morsomste leketøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå