Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jernbanen Bank og forsikring er Billig=D Men man må jobbe et sted som er tilknyttet jernbaneverket=( Heldigvis jobbet jeg som mekaniker på et verksted som er 50% eid av nettbuss som igjen er eid av Jernbaneverket, kommer aldri til å si opp der! Men syke priser du har fått! Kamerat av meg som har en E39 M5, han er 22år, betaler 19 000 i året hos gjensidige med full kasko...

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

betaler 6000 for 320 touring hos IF men ble da ringt av telefonselger som ga meg bra pris, hadde gjensidige før men de sku ha 15 lapper... så valget ble lett, har bare ansvar da men. har hatt lett motorsykkel osv på meg selv hele veien så har 40% men det er vel det meste man får intill man blir 25 eller noe >.

Skrevet

Jeg SJEKKA pris hos If, på meg som 24 år og ingen yngre brukere, prøvde med 20% bonus, 12000km kjørelengde.

Ho dama sa jeg måtte sette meg ned, gjerne legge meg ned, og holde meg godt fast..... 52000,-!!!!

For en 530d 2003! Og da bor jeg på en liten plass, ikke kategorisert som by osv.

Har aldri krasjet, ingen skader, altid betalt premien i tide. Skulle trodd jeg har vraka 50 biler og aldri betalt premie og er fengslet for forikringssvindel i tillegg :roll: Er jo på grensen til å si at "nei, deg vil ikke vi forsikre"...

Er jo helt latterlig! Er jo ikke akkurat en Ferarri jeg eier helder da :lol:

Skrevet

Sparebank1 Lom og skjåk! Meget gunstige. Da jeg skulle forsikre min 520 93 mod, skulle gjensidige ha 10,000ca (ansvar). Da jeg ringte sparebank1, skulle dem ha 5000ca (ansvar). dobbelt så dyrt hos gjensidige? jepp.. tar et eksempel til da jeg skulle forsikre min Omega 01 mod, Gjensidige forlangte 24000 med full kasko (8000 i egenandel ). Hva tror dere Sparebank1 skulle ha? knappe 13,000 med (4000 egenandel) (16,000km kjørelendge på begge).

Skrevet

Jeg syns det er så rart mesteparten av brukerne her inne hevder at if er dyrt og gjensidige er billige.

For meg er det helt motsatt. Jeg eier en e30 325ix, og gjensidige krever 30 000kr i året for ansvar på den.

Men hos gjensidige får jeg; ansvar, reise, innbo, pc, og personskadeforsikring for kun 13200 i året!

Skrevet
Jeg SJEKKA pris hos If, på meg som 24 år og ingen yngre brukere, prøvde med 20% bonus, 12000km kjørelengde.

Ho dama sa jeg måtte sette meg ned, gjerne legge meg ned, og holde meg godt fast..... 52000,-!!!!

For en 530d 2003! Og da bor jeg på en liten plass, ikke kategorisert som by osv.

Har aldri krasjet, ingen skader, altid betalt premien i tide. Skulle trodd jeg har vraka 50 biler og aldri betalt premie og er fengslet for forikringssvindel i tillegg :roll: Er jo på grensen til å si at "nei, deg vil ikke vi forsikre"...

Det var jo billig :) IF skulle ha 180.000 for E46 330i på meg som 19 åring med 12.000 km i året, full kasko og 20% startbonus. Valget var lett på Unison da :)

Skrevet

Det var jo billig :) IF skulle ha 180.000 for E46 330i på meg som 19 åring med 12.000 km i året, full kasko og 20% startbonus. Valget var lett på Unison da :)

sjekka du gjensidige også da ;)?

Skrevet

Haha,

Det er jo bare SÅ latterlig! :lol:

Skrevet
Gjensidige skulle vel ha 79.000 og Storebrand 83.000. Eller omvendt. Hvertfall uaktuelt :)

79'? Hørtes merkelig ut. Forsikra en M3 forrige uke, full kasko med 20% bonus på kunden. Den kom på 14-15' Hva betaler du i unison?

Skrevet

Jeg betaler ca 14.000.- samlet for:

BMW 320d 1999 - full kasko og fri kjørelengde.

BMW R850R 1998

Villaforsikring - fullverdi med innbo

2x barneforsikring med verdi 500k på hver

Jeg bruker selvfølgelig et selskap ikke alle andre kan bruke - Jernbanepersonalets ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...