APedersen Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Dette blir sinnsykt gromt, elsker Alpina fronten!! Har ikke lest gjennom hele tråden, men beholder du fortsatt planene om Polizei dekaler og strobelys? Isåfall, hvor skal du bestille strobelys fra?
e28turbo Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Litt lite bil aktivitet for tida, så beklager seine svar. Ang. motorplaner så er nok det litt fram i tid. Må jo prøve m30n i første omgang. Men kommer nok til å bygge ny motor underveis når bilen er "ferdig". Kan røpe såpass at det blir en S-motor selvfølgelig med masse overlading Apedersen: Har gått litt ifra polizeikonseptet. Blir kansje dekaler til vårs, vi får se hva det blir Hvor man får kjøpt strobelys har jeg ikke sjekket opp, men tviler på det er noe stort problem å skaffe en sånn...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Aha, ligger mye på Ebay så er vel ikke noe problem
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Mener du strobelys du har på taket eller i lampene?
APedersen Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Jeg tenkte bare på strobelys for å ha skjult i grillen
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Det får man mange steder, er en norsk side som er billig og bra, ledlys.no / strobelys.no.. Husker ikke jeg, og får ikke sjekket da jeg er på iphonen..
Bjørn m Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 http://www.fernonorden.no/ har de meste av varslingslys.
Tommen325 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Lest hele tråden nå.. SYKT rått prosjekt! Perfekt farge / felgkombo etter min mening også! Ser fram til film av denne!
e28turbo Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Har ikke skjedd så veldig mye i de siste månedene, har vært opptatt med veranda prosjekt til huset. Begynte å bygge ny innfestning av diffen når jeg var hjemme sist, skal slenge ut noe bilde updates. Renger med det blir fremmgang utover i jula og på nyåret Er jo snart sesong !!!
e28turbo Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Da har man endelig fått gjort litt igjen. Har nå bytta ventilfjærer til dobble stramme fjærer. Litt irritabelt å pelle av toppen igjen når man liksom var "ferdig". Diff opphenge å girkonsol og giroverføring er ferdig. Trodde jeg hadde flere bilder, men tok visst feil. Får ta flere iløpet av uka. Har bestemt meg for å like gjerne kjøpe K-sport 330mm bremser bak, plana var å kjøre med e34 M5 bak, Så om noen trenger kalipere bak til M5, Skrik ut..... 210 kontra 188 diff Diff oppheng
Hendseth Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Jeg skal ha bakbremser! Ringer deg på ettermiddag i morgen
e28turbo Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Jeg skal ha bakbremser! Ringer deg på ettermiddag i morgen Ooookkk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå