ketil74 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 520`n det var snakk om her,syntes jeg er rart går så dårlig?Min 98 mod 520 er på langt nær noen m5 men den drar godt og henger på 523`n til en kompis av meg.Og jeg har faktisk "råd"til å kjøpe meg en med 2,5 men finner man bmw`n som har det som gjør at du vil ha akkurat den bilen kjøper man den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 520`n det var snakk om her,syntes jeg er rart går så dårlig?Min 98 mod 520 er på langt nær noen m5 men den drar godt og henger på 523`n til en kompis av meg.Og jeg har faktisk "råd"til å kjøpe meg en med 2,5 men finner man bmw`n som har det som gjør at du vil ha akkurat den bilen kjøper man den. Sant sant Det samme jeg stussa på.. Heldigvis har jeg nå falt for en 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 520\523 er ikke rare forskjell, men 523 er sterkere. har idag en 735 som er en litt tyngre bil en 535, bygget denne om til manuell, satte i chips og en "midt på treet" kam. drar greit ifra chipa 325 e36er og slikt. men DYR og kjøre med.. ca 0,9 på veldig fin kjøring og 1,15 på vanlig kjøring og uendelig på morro kjøring... 3,5l er en behagelig,sterk og turtalsvillig motor. og ikke minst slitesterk. hadde vel litt trøbbel med ett oljerør i toppen i sine yngre dager og at oljebryteren ligger helt i enden av oljekanalene og du kan vente i 20 sek før oljelampa slukker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 520\523 er ikke rare forskjell, men 523 er sterkere. har idag en 735 som er en litt tyngre bil en 535, bygget denne om til manuell, satte i chips og en "midt på treet" kam. drar greit ifra chipa 325 e36er og slikt. men DYR og kjøre med.. ca 0,9 på veldig fin kjøring og 1,15 på vanlig kjøring og uendelig på morro kjøring... 3,5l er en behagelig,sterk og turtalsvillig motor. og ikke minst slitesterk. hadde vel litt trøbbel med ett oljerør i toppen i sine yngre dager og at oljebryteren ligger helt i enden av oljekanalene og du kan vente i 20 sek før oljelampa slukker.... Oi Men hvor mye betalte du for kammen? Og hvor mye skal du teoretisk ha fått av hester på dette? Syns du bilen gikk bra bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hvor mye bedre den gikk er eg litt usikke på. mtp det var automat før kam og manuell med kam etter... kammen eg har i er denne http://kmcams.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=86 hvor mye hk vet eg ikke, men har iallefall de orginale 211 for og si det slik.. de sier bare shipsen skal gi 234... bruker denne http://www.trimchip.com/test/asp/Teknis ... W+735i+E32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 og JA ble en helt annen bil. men igjen en drar ikke på en 900kg stor jøtulpeis av en girkasse lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Hehe, sant Jo takk for infoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå