Gå til innhold

525i V.S 535i

Michaelw
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for svar, godt og vite :)

Men hva skulle M50B20 ha i akslerasjon? Jeg prøvekjørte en slik en for en uke siden, og har veldig vanskelig for og tro at alle hestene var i drift der.. Den gikk knapt bedre en kompisen min sin lupo 1.0 med 60hester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skulle M50B20 ha i akslerasjon? Jeg prøvekjørte en slik en for en uke siden, og har veldig vanskelig for og tro at alle hestene var i drift der.. Den gikk knapt bedre en kompisen min sin lupo 1.0 med 60hester :P

Lupoen veier vel halvparten så mye også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupoen veier vel halvparten så mye også, eller?

Veier 900kg, så er ikke mye.. Men nå har jo bimmern 90hk mer (skulle hatt?) også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

535n går best, spesielt på lavere turtall går den veldig mye bedre grunnet stort volum og slapp kam. Disse motorene nyter godt av en kvassere kam.

Ang 520 vs lupo, så skal 520n gå best. Men selvfølgelig 150hk på 1500kg drar ikke skinnet av pølsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

535n går best, spesielt på lavere turtall går den veldig mye bedre grunnet stort volum og slapp kam. Disse motorene nyter godt av en kvassere kam.

Ang 520 vs lupo, så skal 520n gå best. Men selvfølgelig 150hk på 1500kg drar ikke skinnet av pølsa.

Ok, hvor mye effekt tror du man kan få av en kvassere kam da? Og hvor mye vil det koste sånn ca? :)

Hehe, nei merka at det ikke dro skinnet av pølsa.. Ble bare litt overaska over det hele.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...