Gå til innhold

Min første bil BMW E36

Share

Anbefalte innlegg

Velkommen til forumet, og grattis med en utrolig pen bil. Så veldig velholdt ut ihvertfall. Liker fargen der på E36 også :) Har selv hatt 316i E36 sedan, og det er veldig gode biler med en solid motor, ikke så sprek men. de duger ;) hva er planene videre med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja det er gode biler, men som du sier ikke den sprekeste motoren. Ok førstebil, men det blir nok BMW fremover også :) Kommer fler bilder, motorrommet er strøken og skinner som bare det!

Først og fremst tenkte jeg nye felger og dekk. Får litt bedre inntrykk av bilen å den ser litt mer sportslig ut. Noe mye bodystyling blir det nok ikke. Men Bilen er senket litt bak, så også litt senking foran når nye felger og dekk kommer på :D Videre blir det kanskje effektannlegg og powerfilter og litt småstæsj.

Noen anbefalinger hva jeg burde gjøre eller hva som kan være kult på en E36? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. kansje bytte til hvite blinklys rundt bilen? Så er jo selfølgelig M-fangere pent på E36. ser bra ut uten at det ser overstylet ut ;) Ikke ille pris på slike fangere heller :) Da kan du kjøpe fanger fram, sideskjørt og diffusor for å erstatte nederste leppa i bakfangern med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var et utrolig bra kjøp. 25 lapper og eid av en voksen dame nesten hele livet. Ja hvite blinklys har jeg tenkt meg å ha bak, m3 lyktene, og også fremre blinklys. Er ikke så veldig fan av bodykit, men en m3 fremfanger hadde gjort seg. :D

Vinge blir det nok hvertfall ikke :P Ikke helt rette bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. kansje bytte til hvite blinklys rundt bilen? Så er jo selfølgelig M-fangere pent på E36. ser bra ut uten at det ser overstylet ut ;) Ikke ille pris på slike fangere heller :) Da kan du kjøpe fanger fram, sideskjørt og diffusor for å erstatte nederste leppa i bakfangern med.

+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter kun med en skrue på utsiden. Er like som de du har, bare med hvitt glass. Er byttet på 30 sek. kan sende i oppkrav ja, men da må du betale frakten utenom da oppkrav er vesentlig dyrere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...