Termy Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Er det noen som vet hvor de selger 3m-teip? Jeg har hørt på Biltema og BMW, men de visste ikke hva det var. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Coop Obs Bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 JFGI !!! http://solutions.3m.no/wps/portal/3M/no_NO/EU2/Country/ Her finner du hele produktspekteret, samt forhandlere. Hvis det er maskeringstape du er ute etter, har de det på de fleste malerforretningene. Tenker du på 3M folie så kan du forhøre deg med noen reklamebyråer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Er det slik blå maskeringstape du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Takk! Jeg skal montere baklukespoiler og frontleppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Coop Obs Bygg Desverre, de har det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 hehe trodde det var slik blå maskeringstape du var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Takk! Jeg skal montere baklukespoiler og frontleppe. Er det dobbelsidig tape du tenker på da? Da ville jeg hørt med en glassmester. De bruker jo ofte dobbelsidig tape til speil og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg kjøpte 3M Extreme dobbelsidig tape på Coop OBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Vi har hvertfall 3M produkter altså Proff Partner butikkene du kan jo sjekke der eller Jernia og Tools de pleier og ha dette de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Er ikke tape litt dumt å bruke på frontlippa? Blir det sittende godt nok? Hva med Tec7 evt rutelim. Funker til alt og blir sittende som rakker'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Tec7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Takk for svar! Da har jeg et par steder å ringe til. Er ikke tape litt dumt å bruke på frontlippa? Blir det sittende godt nok? Hva med Tec7 evt rutelim. Funker til alt og blir sittende som rakker'n. Det et godt spørsmål, men da jeg fikk med stylingen (Hamann), så leverte de med 3M-teip, så jeg regner med denne var ment til å brukes Teiprullen var altfor liten, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hva slags 3M-teip skal du ha da? Jeg kjøpte 3M "steinspruttape" på Torshov bilrekvisita. Men jeg bruker det på syklene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 denne 3m teipe er sinnsyk. sitter som sveiset nesten hehe.funker på frontleppa godt;) di fleste byggevarekjeder har 3m produkter men di har sjeldent den teipen. ser du en butikk som har 3m produkter er det bare og spørre. så betsiller di teipen inn:) sånn jeg gjorde det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå