///Grandalen Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Hei, lurer på hvor jeg kan få tak i en grei og rimelig elefantjekk, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Biltema, 2000spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Har liten kjennskap om hvor de selger i Detroit, men den på biltema som tidligere nevnt er helt kurrant til garasjemekking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 elelrs vet jeg mekonomen låner ut på helgebasis for en slant edit: mekonomen verkstedene altså... jeg fikk hvertfall det tilbudet i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg kjøpte min på Jula. Kosta 1800kr, og løfter tyngere enn biltema sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Ok, takk for tipsa folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå