Gå til innhold

Fått svar fra Morgan :)

babjorn
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig teit å starte en tråd med slike kommentarer når det har gått bare 2 dager. De fleste her inne bruker GS når de skal ha noe, og de fleste er nok ganske fornøyd med servicen de yter. Så dette var en idiotisk tråd. Klarer du ikke å vente i 2 dager, så bør du heller ikke bestille varer fra en nettbutikk. Spesielt ikke i transportstreik-tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke alle som har fått med seg transport streiken,å har handlet fra GS flere ganger uten problemer,men lurte bare på om det var noe speielt som skjedde hos GS,å akkurat nå driter jeg i hva du mener,skjønner at det er rimelig mange dritt unger her som liker å komentere andre sin tråd..desverre.

Dette var ikke noe negativt med GS,men om det var noe med GS som gjorde at dem tok litt tid,å nå er det snakk om tiden det er å behandle en order som er på 32 små deler,regna med dem ordnet ordren dagen etter eller dagen etter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittunger som liker å kommentere? kansje du skulle ha tatt opp tlf din, å prøvd å ringe GS istedenfor!? ;) Eller sendt en PM direkte til Morgan? regner med du hadde fått svar på det du lurte på da..

Er en ide å ta kontakt med DEM, før du starter en slik tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det går flere dager mellom du bestilte og orderen blir behandlet handler det nok ofte om ikke alle delene dine er kommet på lager enda..

Er det en nettbutikk som har rakettekspress på varene sine så må det være GS. Bestiller alltid derifra om jeg skulle ha dårlig tid. Veldig god webshop med nesten ALT av deler ned til minste detalj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittunger som liker å kommentere? kansje du skulle ha tatt opp tlf din, å prøvd å ringe GS istedenfor!? ;) Eller sendt en PM direkte til Morgan? regner med du hadde fått svar på det du lurte på da..

Er en ide å ta kontakt med DEM, før du starter en slik tråd ;)

Jeg tenkte akkurat det samme! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spurte her først var for å slippe å mase på Morgan for det virker som han får mye å svare på å har spurt tidligere uten svar,så derfor spurte jeg her først om noen viste noe,siden mange handler fra GS enkelt å greit.

Har kryset av at dem kan sende di delene dem har nå å resten senere,men ordren er ikke behandlet eller sendt.Var det jeg syns var så rart.

Men fikk et normalt å enkelt svar av Morgan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det alltid,bare lurte på om det hadde skjedd noe spesielt,det var det hele.Er fornøyd med servic å nettsiden er helt topp,hjulpet meg veldig mye :)

Bestilt 32 små deler,så tar nok litt tid.

Dette var ikke ment som noe negativt,bare et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok handlet der en del ganger å da har det godt fort som faen..derfor jeg lurte på om det var noe spes siden den ikke har blitt behandlet.

Jeg dritter i om du har ventet 1 måned på noe fra schmiedmann,har ikke noe med saken å gjøre..har bestilt deler fra Koed som har tatt litt tid,å da har jeg ringt å fått svar med en gang.

Men siden Morgan har rimelig mye å gjøre,som man kan tydelig se,tenkte jeg å spørre her inne siden jeg vet mange bruker dem om det var noe spes.

Å du kan ikke være mye oppegående,for jeg prater ikke om å ha varen på døra innen 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det alltid,bare lurte på om det hadde skjedd noe spesielt,det var det hele.Er fornøyd med servic å nettsiden er helt topp,hjulpet meg veldig mye :)

Bestilt 32 små deler,så tar nok litt tid.

Dette var ikke ment som noe negativt,bare et spørsmål.

Derfor du kom med en arrogant påstand om at GS er mer opptatt av å holde på med gatebilen sin enn å hjelpe kundene? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...