Michaelw Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 LEKKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Var pen denne ja:) Funker bra den nye motoren nå da? var det slik att den skulle turbomates? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Pen bil! likte den egentli litt bedre med alpina felgene jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 jo, den kledde alpina hjula godt! men de trengte en renovering.. åsså synes jeg personlig at disse hjula er litt råere.. er ikke så mange som har de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Nydelig bil. Hadde en lik en inntil i vinter. Da fikk den ny eier. Er ikke mange igjen av disse, så her må du ta vare på tyske kulturskatten..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 ååå har du solgt gullvogna rune? med felgene å eller? hvor havnet den da? kan du sende på pm hvor mye du fikk for den? du husker kanskje at jeg kontaktet deg anng. den bilen for et par år siden snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 tøff bil, stilig felgvalg, de skiller seg ut og tar seg bra ut på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 takk, liker hjula godt. men er jo et rent helvett å holde ubehandlet aluminimum blankt å fint! i går så pungterte jeg ene bakdekket, som var maks 2mnd gammel. stor bolt som gikk rett gjennom. satser på at det går ann å plugge det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Utrulig flott eksemplar, får ikke mindre lyst på e28 av å se det her akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 hei, sitter her og ser på gamle bilder av e30 m3'ene jeg har hatt, og akkurat nå er savnet for stort! derfor vurderer jeg å bytte ut min meget velholdte e28 m535i. bilen er en original m535i, som er solgt ny i Norge i 1986. strøkne Hamann racing felger 8.5x17" 10x17" med så godt som nye dekk, 215/45 og 235/40. grom m30b34 med følgende spec: Porta topp Bensintrykksregulator-klokke i motorrom Slipa ventiler/bøsere ventilfjærer 284* trimkam Chip Balanserte stempel Polert veiv og vektbalansert bunndel Letta svinghjul og avbalansert Grovt grenrør custom "Stavik" eksos uttak for bredbåndslambda Komplett pakningssett byttet. ny vannpumpe nye plugger ny viskosekobling +++ er gjort utrolig mye med denne bilen, litt for mye å ramse opp sånn på sparket her nå... ny lakk for noen år siden, alt har vært byttet i understell, m5 bakstilling, kraftigste m5 stabstag foran og bak++ ta kontakt for mer info om du er interessert. vurderer bud på 140.000,-. mvh Kristian, tlf. 47462834 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Her er d bare og handle! Den er verdt kvar æi krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 off, satser på at detta morgeninnfallet går over....:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Nesten synd å selge noe slikt, men hadde jeg hatt penger og vært uten alle mine egne biler, skulle jeg kjøpt den på flekken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 ja det er en sånn bil jeg kommer til å angre resten av livet hvis selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå