Oberland Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 det kommer nok litt an på felgen! men tror du skal ha flaks for å få på 16" ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 nydlig bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 det kommer nok litt an på felgen! men tror du skal ha flaks for å få på 16" ja:) ja, men vi kan jo ta et mål og sjekke! er bbs hjul, samme som er levert originalt til e30 m3. men hva er det du bytter til da? takk for det cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 kommer litt an på innpress også, men er det rs felger du har? for det har jeg liggende i 8*16 så jeg kan sjekke om det går! e34 m5 nurburgring-edition;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 nei, ikke RS! de som er levert originalt. ahhh, 345mm skiver ja. gode bremser det, koster litt også husker jeg, fra da jeg kjøpte nye til min m5 nürburgring utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 sånne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 aah, men det er vel noenlunde samme innpress sikkert.. du skulle hatt motoren min! skulle fått deg en prøvetur, så hadde du blitt frelst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 off, ja det er det som er skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Martin Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 meget nydlig, utrulig sjeldent å se, hertfall i den stannen. den må du aldri selge til uviten ungdom som kaster noko stygg rieger syling pån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 meget nydlig, utrulig sjeldent å se, hertfall i den stannen.den må du aldri selge til uviten ungdom som kaster noko stygg rieger syling pån trur ikke uviten ungdom er villig til å betale så mye som en bra original e28 m535i koster men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 e28 er gromt en dag skal jeg ha en sån en i verkstedet:) drømmebil, fin bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 takk for det var faktisk nettopp å såg på den, har stått lagret siden september! startet med en gang gitt satt inni den lenge, mens den gikk seg til driftstemp... deilig følelse, skikkelig fin lyd i den! neste som skjer med motor blir s38 innsug og datasprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hei Det var da en meget pen e28 du har Kristian. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 takk for det Bent! din ser også meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå