Gå til innhold

7" touch spiller. Ledning vekk, oppdatert 28.05


Anbefalte innlegg

Fann 1 av ledningene, da utgangene til lyd. Finner forsatt ikke den andre, er litt desperat etter hjelp her :) om noen har en ide om hvordan jeg kan få fikset den hadde det vert supert! sliter litt med dette "adapteret" har alldri sett maken, spilleren har jo ikke noe "merke" men inngangen her synst jeg ser rart ut.

9own7qlpelewb2ttkv56.jpg

ldl5p7lpfuckts2lpuz0.jpg

Mvh Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville tatt ett søk rundt i google etter China car player eller noe sånn, jeg hadde tidligere enn sånn 2 din's Kina spiller i bilen min, verste dritten jeg har vært borti, dårlig lyd å ingenting som fungerte.

Men uansett, det er en del forum rundt omkring om disse spillerne hvor folk digger å hacke programvaren i de osv... mulig de kan hjelpe deg?

Ville også tatt ett søk på Ebay etter spillere der, så kan du gå inn på auksjonene å se om det er noe som ligner, kanskje de kan sende deg en plugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilleren er meget bra faktisk :) tror den kommer fra china men er ikke sikker, har prøvd google osv for lenge siden, før jeg lagde denne posten. Tror ikke spilleren er noe crap i det hele, da jeg hadde den funka alt, var norsk støtte ^^. hadde litt problem med gps'en men det var alt. men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...