Gå til innhold

Førstebil: e34 530i Flytt over til prosjekt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Hive ut nåkke bile av ein 525 som eg ha kjøpt meg som mulig turbo prosjekt :P

gåen toppakning

qql8fbdr91uxx57b3tvw.jpg

islju2js58ke72wz1z1w.jpg

Har tatt motoren ut av dn no å demontert topp. plana den ny toppen vaska de meste av dela osv :)

fleire bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

hei

Har vist heilt gløymt å oppdaterer her ja,

- får begynne med de triste :cry:

helga før eg skulle montere 4l'en som eg har kjøpt so greide eg å hekte ein felg i ein berg nabb.

satt og prøvde å spele av ein film som ein kompis hadde filma av lyden på bilen. (pg efektanlegge- som ein her på bimmers villle høre korleis hørte ut)

og fekk selfølgeleg ikkje kamera til å virke, låg i 50-60 på ei " synelatande " rett strekke. Såg på kamera og vips sa de dunk.....

eg kjønte ingen ting eigenleg- men bilen vart veldig rar å styre, so eg stoppa 20 m lenger borte.

gjikk ut av bilen, mens kompisen min ikkje fekk opp døra :S då hadde eg treft ein berg knaus så bra med høgre framhjul att vangen frame vart skjeiv, der berebrua er montert i traversen var den revna 15 cm, kaster staget var halvparten så kort, inni hjulbuen var de revna, demparen skjeiv, frontruta sprakk, to bulker i take... å dermed var de gjort !! rameskjeiv bil #-o

9ax5ru3al2xpwkjklnn6.jpg

j4yqoyagai23jbpl7o0i.jpg

7nylefuv3dtkpaala1f6.jpg

curx3ymt62vhxahsucm7.jpg

s01lsrhkbtd0s6rcirim.jpg

nåkken bilder , viser ikkje så mykje men!!

Ein litt meir positiv nyheit er att toppakningen er skifta på 525'en, hatt litt trøbbel med start prob - men no går den :)

ny clutch, slavesylinder, hoved sylinder, og mellomaksling er og montert :) mangler berre sperre aksling so kjem de seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...