Bever Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Korleis passer ein m20 motor ned i ein Bmw 520I med m52 motor orginalt?
Fekzen Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Det är nog massa jobb bara, varför ska du ha i en M20 motor? Mvh//A
Lars89 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Det tror jeg ærlig talt ingen vet... Hvorfor M20? Finnes mange fine M52, M60 osv du kan putte oppi.
Bever Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Er på grunn av ferdig bygd turbo motor. og høyrt m20 motoren tåler meir. Evt blir de å bygge turbo på motoren som står i no. nokon linker inn på her som har gjort de før?
Gjest Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 sorry, men jeg må bare. det er sånne tråder som dette som gjør at et forum drukner i tulletråder. du fremstår direkte useriøs, jeg tør banne på at du ikke har gidda å brukt 5 minutter en gang for å undersøke litt selv. no offence, jeg ønsker deg velkommen til forumet, men det rant litt over for meg her.. har vært 100 tårder om "vibrasjoner i rattet under bremsing e39" osv osv.. det er lov å blad en side for å se hva en finner utav. for å svare på spm, JA det lar seg gjøre. alt lar seg gjøre. men det er ikke lønnsomt.
Fekzen Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Precis som e34_525tds säger, finns det inget som är försvarbart till att sätta i en M20 motor med gammeldagsteknik jämfört med en M52 motor! Klart bättre att göra om göra rätt då istället och bygga direkt på M52 motorn och istället sälja M20 motorn eller stoppa den i en E30. Jag erbjuder Turbochip till M52 motorn, så du behöver inte köpa datasprut om du inte ska ha jättehög effekt. Ska du ladda runt 1 bar så fungerar Turbochip bra! Har gjort flera program till M52 motorn både turbokonverterad och kompressorkonverterad. Mvh A.Fekzen
Olelink Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 og høyrt m20 motoren tåler meir. Det har jeg vondt for å kunne se for meg at den gjør. Sett turbo på m52'n istede.
Bimmerlars Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 M20 tåler mer jo. Flere som har erfart at alugjengene i blokka gir etter med en del ladetrykk. Enig i at det å sette M20 i en E39 ikke hører hjemme noe sted. Hadde heller satsa på M50 så får du støpejernsblokk.
Olelink Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Flere som har erfart at alugjengene i blokka gir etter med en del ladetrykk. Du er inne på en vesentlig svakhet der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå