LarsH Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 bare legger ut noen bilder av bilen jeg har drevet litt med i vinter nå bare gleder jeg meg til fin været, å prøve å komme meg på noen treff fremover. Skal få tatt bedre bilder da jeg får noen som kan ta bilder til å ta dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Skal være et carbon panser, men ikke lett å se på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Dette så jo ikke sæ værst ut da Smålik den ene cab`en jeg hadde.. Bakfanger/potter falt ikke heeelt i smak for min del, og skulle kanskje vært litt lavere?? ååå foresten, sideskjørtene dine er montert feil.. Det på høyre skal være på venstre side og omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 De felgene er veldig fine, men synes de var litt for breie på den bilen.. Skjørtene er satt på bak frem ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 der ser du.. men slik ble det Senke mer nå får jeg ikke gjort, siden skjermene er valset så mye som mulig, ser kanskje høy ut i skjermene men fronten er bare 2 cm fra bakken, grunnen er for å gjemme felgene så mye som mulig, da det er 10.5" bak og 9.5" fremme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hehe, fort gjort Rota me samme saken selv i full fart da jeg skulle montere på den forrige bilen min.. Men surfa meg frem til riktig vei Var en ellers pen bil da! Regner med d sitter svart skinn osv i den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Ja er faktisk helt nytt svart skinn alt sammen, nytt dashbord, alt er vell egentlig nytt , skal ta bilder av bilen da solen kommer, ta noen bilder av bilen uten cab oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Ikke hør på dem Jævli rå felger! Å likte at den ikke er helt standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Denne var meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Utrolig feit bil, felgene kledde bilen og likte faktisk at skjørtene var bakfrem, vet ikke hvorfor, men selv er jeg ikke den største fan at sølv gitter, hadde nok valgt svart hvis jeg hadde vert deg, men smaken er som baken..!! utrolig rå bil hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 tøff bil dette, en av få plastifiserte biler som tar seg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Spoiler på cab er som... Ja, har ikke ord egentlig... Ellers flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 takker for alle tilbake mld. artig at noen liker den uten mtech, blir jo ikke noe gøy da alle har det samme, litt artigere å dra på treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Enig der ja Har selv hatt en som ligner din stil, dog i 2006, men seidl-styling, skamsenk, valsing osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå