Gå til innhold

Min 325 Cab E30 :)

Share

Anbefalte innlegg

bare legger ut noen bilder av bilen jeg har drevet litt med i vinter :) nå bare gleder jeg meg til fin været, å prøve å komme meg på noen treff fremover. Skal få tatt bedre bilder da jeg får noen som kan ta bilder til å ta dem :D

pq3syl8xgqopl27zsmjo.jpg

ruuew04uiano9bq7pl60.jpg

poxfije557otktk33ygo.jpg

gqos7jyu3vai3f0sxnpk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så jo ikke sæ værst ut da :) Smålik den ene cab`en jeg hadde.. Bakfanger/potter falt ikke heeelt i smak for min del, og skulle kanskje vært litt lavere??

ååå foresten, sideskjørtene dine er montert feil.. Det på høyre skal være på venstre side og omvendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ser du.. men slik ble det :) Senke mer nå får jeg ikke gjort, siden skjermene er valset så mye som mulig, ser kanskje høy ut i skjermene men fronten er bare 2 cm fra bakken, grunnen er for å gjemme felgene så mye som mulig, da det er 10.5" bak og 9.5" fremme.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fort gjort ;) Rota me samme saken selv i full fart da jeg skulle montere på den forrige bilen min.. Men surfa meg frem til riktig vei ;) Var en ellers pen bil da! Regner med d sitter svart skinn osv i den ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig feit bil, felgene kledde bilen og likte faktisk at skjørtene var bakfrem, vet ikke hvorfor, men selv er jeg ikke den største fan at sølv gitter, hadde nok valgt svart hvis jeg hadde vert deg, men smaken er som baken..!! utrolig rå bil hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...