Geir Anders Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Da var tiden kommet for å prøve seg på lykken igjen, eller var det ulykken? Minner om at jeg ikke må selge, så det er prisen som er satt som gjelder.. Ellers kan dere her inne finne litt historie om bilen på tråden min Og her er link til annonsen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Ufattelig fin bil, hadde du ventet til neste år før du selger så hadde det vært inntressant! Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Takk for det Men er det ikke det de alle sier? Neste sommer, må bare selge først, vil du bytte osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 hei! er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Hei! Bilen er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Oi. Gratulerer/kondolerer! Hva blir det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Takk Gunnar! Ja det er litt trist, men, alt har sin tid. Usikker, antaglivis en billig bruksbil i første omgang, så får vi se til våren igjen. Viktigste før jeg kjøper en litt eksklusiv bil igjen er at interessen kommer tilbake hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Hei. Kan jeg spørre hva du fikk for bilen? Driver og ser etter en slik selv, men vanskelig å danne seg et prisbilde siden det er så få på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Prisbilde for en 2.8 = 180 - 230. Pluss på godt og vel 100 for en M.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Takk for det. Det ser ut som om du har byttet innsug på din bil, utgjorde dette en merkbar forskjell? Ser litt på forskjellige amerikanske sider at ikke alle mener at det hjelper mye. Om du vil dele denne infoen ville det vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Ja, det utgjorde en stor forskjell på 5500rpm++. Dessverre mister man en god del drag et stykke lavere ned, så selv om toppeffekten øker, øker ikke snitteffekten noe. Fint for banefolk, ikke så nyttig på veien. Kun '98-modeller av Z3 dette kan gjøres på forresten... fra 99 fikk Z3 m52tu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg