Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt av mitt Eurosport Filterkit da jeg er litt lei av å kjøre med det, det er Rå lyd i det, men jeg er muligen blitt litt for voksen til det, hehe.

Kittet ble kjøpt hos Turner motorsport for ca 3000,- med moms + frakt, stått på i en sesong ca.

Her er link til settet:

http://www.turnermotorsport.com/p-2316- ... -1998.aspx

Som man kan se dette er ikke ett sånn jalla sett med dårlig passform å sånn, alt er bolt on med dekselet å alt, det følger til og med bruksanvisning + at det er med en ny belg sånn at man kan kople bort den boksen som er under det gammle filterhuset.

Dette passet på min 96 modell 523, men skal passe til 525,528 og 530 fra 96 og opp og med singel vanos, mulig det kan passe på 520 også.

Kan sendes mot forskuddbetaling, oppkrav eller at kjøper henter selv, har ikke rengjort det da jeg leste noe om at man må ha ett eget stoff for dette da det er ett Foam filter, men det følger med No Toil Sprayolje som man sprayer på filteret.

Turner motorsport har vel sånn rensestoff, mulig man kan bruke noe helt annet også men det tar ikke jeg sjansen på da jeg ikke vet hva jeg skal bruke.

her er ett eget bilde:

q905fqlg0xrlgn1sd7zz_thumb.jpg

Bud ønskes, men ingen skambud.

Lar en liten budrunde gå og om jeg er fornøyd med budene skal jeg gi beskjed.

• 10 months later...
Skrevet

Bud notert men synes fortsatt det er litt lavt da jeg betalte rundt 3K for det + at det ikke har stått mange mnd på bilen.

I tilegg så er det utrolig bra byggkvalitet og passform på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...