Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Her er noen fra turen til Atlanterhavsveien.. Diverse dårlig kvalitet og bildeoppsetting, men ikke så enkelt inne i bilen i 80km/t, humper osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Syns det var utrolig dårlig å nekte e28'n å kjøre mer fordi den spant! Den ene føreren fikk krangla seg til å kjøre en siste runde, men bare visst han kjørte pent. Kom det noe mer spinning skulle de annmelde han å hoppe ut i veien..! Syns d blir litt for teit, da med tanke på at GS legger selv opp til spinning, med å spinne noe helt forj###i med banebilen sin...!! Men ellers var det et bra treff Godt oppmøte, fine biler og bra vær Spant? Var vel mer som idiot kjøring det der.... Vi kan ikke tillate sånne stunt når det var så mange folk rundt om. Mange unger var til stede også. Bilen skulle igrunnen vært stoppet før den ''fullførte'' første runden! For ordens skyld så var det BMWCCN, Avd Møre & Romsdal som stod for autoslalomen, og ikke GS. GS bilen sto bortimot midt på plassen og tok noen donuts, samt den vart kjørt med en erfaren sjåfør. Samt den Japse saken, så mer ut som den siktet på kjeglene! Snakk om å gå banan! Dette var AUTOSLALOM, ikke drifte heat. Den som vil ha det, må arrangere det selv. Så enkelt er det. Hva visst en av disse bilene hadde slått en kontra å pløyd ned å skada noen som stod rundt? Vi som står ansvarlige for å arrangere autoslalom (events) er selvfølgelig redde for at slike ting KAN skje, derfor må en ha regler og grenser hvor langt over streken en kan tålerere. Håper folk som synest dette var ''teit'' forstår det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Syns det var utrolig dårlig å nekte e28'n å kjøre mer fordi den spant! Den ene føreren fikk krangla seg til å kjøre en siste runde, men bare visst han kjørte pent. Kom det noe mer spinning skulle de annmelde han å hoppe ut i veien..! Syns d blir litt for teit, da med tanke på at GS legger selv opp til spinning, med å spinne noe helt forj###i med banebilen sin...!! Men ellers var det et bra treff Godt oppmøte, fine biler og bra vær Spant? Var vel mer som idiot kjøring det der.... Vi kan ikke tillate sånne stunt når det var så mange folk rundt om. Mange unger var til stede også. Bilen skulle igrunnen vært stoppet før den ''fullførte'' første runden! For ordens skyld så var det BMWCCN, Avd Møre & Romsdal som stod for autoslalomen, og ikke GS. GS bilen sto bortimot midt på plassen og tok noen donuts, samt den vart kjørt med en erfaren sjåfør. Samt den Japse saken, så mer ut som den siktet på kjeglene! Snakk om å gå banan! Dette var AUTOSLALOM, ikke drifte heat. Den som vil ha det, må arrangere det selv. Så enkelt er det. Hva visst en av disse bilene hadde slått en kontra å pløyd ned å skada noen som stod rundt? Vi som står ansvarlige for å arrangere autoslalom (events) er selvfølgelig redde for at slike ting KAN skje, derfor må en ha regler og grenser hvor langt over streken en kan tålerere. Håper folk som synest dette var ''teit'' forstår det. Helt klart "idiot" fakte.. Det er jo ein ting.. Men som du skriver så var det BmwCcn som sto for autoslalom.. Kva har da ein Hundai og ein Nissan uto bane å gjer i det store og det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Kuleste bilde jeg fikk tatt Har mange fler, skal se om jeg får lagt de ut senere. konge bilde!! råeste jeg har sett faktisk, også mye fine biler på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Har 625bilder fra helga.. Så om du vil ha bilder av bilen din, si hvilken! Så legger jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Mye fine bilder! Men er det mange andre plasser de blir lakt ut og slik?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Har 625bilder fra helga.. Så om du vil ha bilder av bilen din, si hvilken! Så legger jeg ut Mange bilder ifra turen over atlantervegen?....Hvit e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 CCN, M&R arrangerte det, men gjennom GS sitt treff. Akkurat hvordan dem 2 nemte bilene havnet der kan jeg ikke svare deg på dessverre. Antaglig så var det noen som kjente noen godt, og ville kjøre der, meldte seg på, kjøre for morro skyld osv osv... Det hadde nok ikke skjedd visst CCN stod for treffet. edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Har 625bilder fra helga.. Så om du vil ha bilder av bilen din, si hvilken! Så legger jeg ut MIN:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 og min! svart m-tech II med keskin kt1 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Det ser nåke mjukt ut understelle mitt.. Men skal no vær hardaste sort:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Noen av min da? Grønn E38 med 20" Black Edition og endel senket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå