Larsegutt Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Fullførte i det miste! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hva var tiden til Hyundai'en da? 11 Jonny Ralsøy Hyundai 41.50 1.23,7 Dvs raskest totalt sett. Til vårt forsvar kan det sies at vi hadde satt opp banen for trangt slik at liten lett bil hadde en fordel. I tillegg har han kjørt bilcross i alle år. Men morsomt var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Her er mine bilder Slenger ut filmer når jeg får lagt dem ut Greide ikke å la være å ta bilde av denne Silvian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Pene bilder Jomso. men har du en forkjærlighet for 3 serier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hva var tiden til Hyundai'en da? 11 Jonny Ralsøy Hyundai 41.50 1.23,7 Dvs raskest totalt sett. Til vårt forsvar kan det sies at vi hadde satt opp banen for trangt slik at liten lett bil hadde en fordel. I tillegg har han kjørt bilcross i alle år. Men morsomt var det! Tror jeg hadde fått problem med 7serien ja har vel måttet stoppe og rygge for vær kjegle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Kuleste bilde jeg fikk tatt Har mange fler, skal se om jeg får lagt de ut senere. konge bilde!! råeste jeg har sett faktisk, også mye fine biler på den da. kjempe morsomt bilde dette. Imponerende syn må det jo ha vært for mange av de tilfeldige som sto langs veien å se så mange herlige BMWer etterhverandre. Morsomt finne sin egen bil på et sånt bilde også :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Pene bilder Jomso. men har du en forkjærlighet for 3 serier? hehe, 5 Serien kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hva var tiden til Hyundai'en da? 11 Jonny Ralsøy Hyundai 41.50 1.23,7 Dvs raskest totalt sett. Til vårt forsvar kan det sies at vi hadde satt opp banen for trangt slik at liten lett bil hadde en fordel. I tillegg har han kjørt bilcross i alle år. Men morsomt var det! Det var ikke vanskelig å se at sjåføren av Hyundai'en var ganske dreven, synst han fortjente den prisen han fikk Men vi får håpe på en litt mer åpen bane neste år, å at flere BMW'er stiller.. Inkludert meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Ja vi må sette den opp bedre til neste år. Håper da at flere faktisk tørr stille! Hva er det egentlig som gjør at folk ikke tørr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Her kommer listen over helgens utstillings vinnere Beste orginalbil før 90: E28 M5 som tilhører Ronny Talstad Beste orginalbil etter 90: E90 Alpina D3 som tilhører Tore Lillevik Beste modifiserte før 90 og Peopels Choice: E30 323 85mod som tilhører Marius Haugen Beste modifiserte etter 90: 04 mod E46 M3 som tilhører Freddy Male Best inn show: E30 M3 Som tilhører Simon S. Arvesen Vil takke alle som kom og gjorde dette til et kjempetreff, å vi håper på å kunne gjøre dette til en tradisjon hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Velfortjente vinnere alle sammen Jeg håper også at treffet blir en tradisjon hvert år Et par stemningsbilder fra Campen og rorbua må vi også ha med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Flotte biler og vel fortjent! Flott at Dere satser på årlig treff! Prøve å ikke kræsje med BMWCCN M&R sitt 1.Mai vår treff da, eller et av de andre CCN sine treff på våler/rudskogen som blir holdt i mai/juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Ja vi må sette den opp bedre til neste år.Håper da at flere faktisk tørr stille! Hva er det egentlig som gjør at folk ikke tørr? Er vel fordi vi er litt for pysete å redde for å drite seg ut hehe, men det er jo bare å hoppe i det, det er sikkert veldig artig ut på der.. Det er vertfall min unnskyldning hehe.. Men jeg skal skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Er ikke redd for å stille jeg. men så ikke helt poenget i å stille med en usenket 5 serie E39. Er vell ikke det beste å kjøre autoslalom med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 øhh? Det stilte jo faktisk en original Hyundai Accent.. Det er helt vanlig med originale biler i Autoslalåm! Er ytterst sjelden bilen har noe med resultatene å gjøre på vårt nivå uansett. (Annet enn for Warsteineren som ikke hadde svingradius) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå