Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Men skal vi droppe klassen <3 serie og 5 serie > ? Heller ha original og modifisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Er det slik at om en 5serie hadde kjørt på 2 min, hadde fått premie for raskest 5 serie? siden det ikke var noe andre 5 serier, borsett fra e28`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Nja, egentlig. Men siden det var en 5serie så ble det slått sammen til en klasse denne gangen. altså en for BMW, og en for Resten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 øhh? Det stilte jo faktisk en original Hyundai Accent.. Det er helt vanlig med originale biler i Autoslalåm! Er ytterst sjelden bilen har noe med resultatene å gjøre på vårt nivå uansett. (Annet enn for Warsteineren som ikke hadde svingradius) Ja det merket jeg Skal prøve og komme sterkere tilbake til neste år \:D/ men da med SERVO Det var et kjempe bra treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Nja, egentlig. Men siden det var en 5serie så ble det slått sammen til en klasse denne gangen.altså en for BMW, og en for Resten.. Åh, så om jeg har kjørt, så hadde jeg kansje fått premie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 IKke umulig. Men med tanke på oppmøte i 5serie klassen på de siste treffene, så vurderer vi å ta den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Nei nei Endre, prøv å holde det åpent. Jeg blir å kjøre på kommende slalomer med 6`ern. Den går vell under 5 serie klassen . Grunnen til jeg ikke kjørte i Molde var pga en skadet høyre hånd, vrient å ratte bussrattet da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Ja vi må sette den opp bedre til neste år.Håper da at flere faktisk tørr stille! Hva er det egentlig som gjør at folk ikke tørr? Kanskje litt bedre info på forhånd vil hjelpe? Feks. en enkel skisse av banen og hvordan den skal kjøres, regler, klasser og premier? Hyundaien et godt eksempel på at det er riktig å skille på bil-størrelse i åpne klasser. Forøvrig et veldig bra treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Hadde vært morro å prøvd, men føler jeg har lite å stille opp med, med en org 520i med senkesett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Henger meg på den med usikkerheten ang løypen.. Var jo omtrent ingen som kjørte løypa likt. Ene gangen kjørte de på siden der den lille kjegla var, på første runden, å nesten gang kunne de kjøre motsatt i første runden... Så vi som sto sammen kom aldri til noen enighet om HVOR det virkelig skulle kjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Det har jo litt med folket som er hyret til å hjelpe til og.. Eg sa til en av dei som hadde refleks vest at der er ei lita kjegle som har falt ned.. Fekk til svar " Dei får ta det av seg dei som vil, eg gidder ikkje..." Litt rot var det, men er lovli det.. Kjekt var det, er ikkje ofte ein har slike treff.. Lærer av "feil".. Gleder meg til neste gang, og håper det ikkje blir lenge til Bra treff og mykje hyggeli folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Vi "manglet" et par nøkkelpersoner denne gangen, derfor var det nytt for de fleste av oss. Det forklarer nok de fleste småfeilene som ble... - Det var noe krøll med speakeranlegget, slik at det ble litt for dårlig tid til å prøve løypen før vi satte igang. - Vi burde ha satt opp flere kjeglevakter da de på tidtagning hadde nok med dette. - Ang linje.. Den er egentlig ganske lett og forstå, men vi burde kanskje forklart det over speakeranlegget: 1. Tiden starter da man kjører ut av boksen 2. Man skal kjøre på den siden av kjeglen hvor det IKKE er en liten kjegle 3. Igjennom en kjeglegate 4. runde de 3 kjeglene 5. Så holde seg på motsatt side av den lille kjeglen igjen 6. i vendingen er det valgfri inngang/utgang, men man skal kjøre helt rundt (dvs nesten 2 runder) 7. Samme vei tilbake, og tiden stopper da man stopper inni boksen. Man skal da ikke rive stoppkjeglen. Det var mange som fikk ugyldig tid pga feilkjøring, det gjør nok at mange oppfattet det som litt tilfeldig hvor man kjørte.. MEN alle som kjørte fikk gått igjennom løypen akkurat slik den skulle kjøres, og alle spørsmål ble da besvart fra deltagerne. Vi lærte mye denne gangen som vi må ta med oss til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Henger meg på den med usikkerheten ang løypen.. Var jo omtrent ingen som kjørte løypa likt. Ene gangen kjørte de på siden der den lille kjegla var, på første runden, å nesten gang kunne de kjøre motsatt i første runden... Så vi som sto sammen kom aldri til noen enighet om HVOR det virkelig skulle kjøres Se inlegget over.. Men i tillegg endret vi løypen litt fra 1 til andre heat siden den var for trang, det førte kanskje til litt mer usikkerhet fra publikum kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Ja vi må sette den opp bedre til neste år.Håper da at flere faktisk tørr stille! Hva er det egentlig som gjør at folk ikke tørr? Kanskje litt bedre info på forhånd vil hjelpe? Feks. en enkel skisse av banen og hvordan den skal kjøres, regler, klasser og premier? Hyundaien et godt eksempel på at det er riktig å skille på bil-størrelse i åpne klasser. Forøvrig et veldig bra treff Ja vi skal prøve med litt mer info til neste år. Vurderer å lage en liten flyer som da deles ut med klasser, regler ++ Skisse av banen blir det nok ikke, men kanskje en eksempelbane med de viktigste elementene. Helt enig i at det er fornuftig å skille klasser, men da betinges det at det er et visst antall biler i hver klasse. Om ikke må vi slå de sammen slik som nå i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Hadde vært morro å prøvd, men føler jeg har lite å stille opp med, med en org 520i med senkesett:p Bilen er ihvertfall ingen hindring! Det er bare å stille, gøy er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå