Andreas123 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Her er min nye bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 flott bil du har fått deg ! Digger de felgene, m6 felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Digg bil! veldig bra utgangspunkt til videre perfeksjonisme! hjula er fine, men syns det er alt for mange andre hjul som hadde passet bedre bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 synst di passet meget godt jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Flott bil med lekkert interiør. Jeg er nok også en av dem som hadde valgt andre felger, men stygge er de jo langt fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Er m6 felger ja:) Jeg synes dem passet utmerket og jeg fikk dem så rimelig at jeg kunne ikke takke nei =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Fin denne... Digga spesiellt Telefonen i bilen din... Nyeste fra nokia eller:P haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 synes felga kler bilen godt jeg, fargen på bilen er kul også. I like it, skulle seff ha vært en facelift da (som min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå