Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Etter en vellykket dag på GS-treffet i Bud kjørte vi en gjeng hjemover mot Kristiansund. Jeg og Jonas stoppa før tunnelen til KR og tok noen bilder av E30`ene våre Er ikke lagt mye i redigering, men har prøvd å fikse litt.. Kom gjerne med kritikk om hva som er BRA og hva som er DÅRLIG slik at jeg kan lære av d Her kommer noen alle fall Er klar over at noen av bildene ikke er i "senter", og at min bil kunne vært bortklipt på bildene av bare Jonas sin, men slik ble det ikke denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Det er en stilig duo Kult at det er en preface og en facelift i nesten samme farge. Det gjør at de små forskjellene kommer bedre frem, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Bruker Jonas D motorvarmeren mye ? ; ) Du mangler senter lok på Borbet felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Veldig fine biler begge to Men føler at sideskjørtene ikke passer inn på noen av bilene. De er for lave i forhold til fronten og baken, samt at de bygger for mye. Det ser klumpete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 gratulere med to fine bilær som likner litt;) artig med photoshot. Vil gi dere litt ris for speila, de skilte seg såpass ut at jeg la merke til speila, noe jeg ALDRI har pleid å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Monovisker! Artig at en har hvite blink og en har mørke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Det er en stilig duo Kult at det er en preface og en facelift i nesten samme farge. Det gjør at de små forskjellene kommer bedre frem, synes jeg. Takk for d Eirik Bruker Jonas D motorvarmeren mye ? ; ) Du mangler senter lok på Borbet felgene... Er nok Azev A felger, men de mangler lokk ja.. Har på hånden, men har ikke fått de enda Veldig fine biler begge to Men føler at sideskjørtene ikke passer inn på noen av bilene. De er for lave i forhold til fronten og baken, samt at de bygger for mye. Det ser klumpete ut. Mine sideskjørt skal av (2-dørs), til fordel for orginale M-techskjørt.. Har ikke brydd meg om å tatt de av, for blir litt nakent uten føler jeg, siden jeg har front og hekk.. Men det blir gratulere med to fine bilær som likner litt;) artig med photoshot. Vil gi dere litt ris for speila, de skilte seg såpass ut at jeg la merke til speila, noe jeg ALDRI har pleid å gjøre. Takk for det Ja, de er litt lik, men samtidig veeeldig ulik!! Speila har jeg nye av, men har ikke fått lakkert de enda.. Blir når flere deler skal lakkeres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Bruker Jonas D motorvarmeren mye ? ; ) Du mangler senter lok på Borbet felgene... Nei, bruker den aldri Ble jo mange gode bilder da Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Jada, de ble ikke så værst (synes jeg).. Er ikke noe fotograf akkurat, men det ble da bilder ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Pene biler, begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Kanskje litt kjedelige bilder? Skulle tatt bilder der den ene lagde rundinger rundt den andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Kanskje litt kjedelige bilder? Skulle tatt bilder der den ene lagde rundinger rundt den andre... Hehe, jeg dro noen runder før vi dro, men med kameraet i bilen min ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Må si jeg er litt svak for røde E30'er! Pene bilder, og ikke minst 2 pene bmw'r! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Synes bildene ble bra jeg Jørgen Fine biler begge 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Takk for det BMW-coupe Tore; Joda, for så vidt greie, men bildene ble litt mørke.. Kan (alt) for lite om redigering, så det stopper seg litt opp i å jobbe mere med de.. Skulle fått frem lyset mere på de, så hadde de kanskje vært enda bedre.. Var godt overskyet ut også da ;p Foresten noen som har forslag til gode ENKLE program?? Bruker nå Microsoft Picture Manager, ganske enkelt fordi; lett å bruke, enkelt å finne frem og har kurrante muligheter som man ikke trenger å lete frem så mye.. Har også Lightroom 2.6 som jeg har prøvd meg litt på, men synes det er litt innviklet, samt at alt står på engelsk (ikke min sterkeste side), litt rotete å finne frem de "enkle tingene", samt at her går det vanvittig trengt!!! PS har jeg ikke prøvd noe særlig, har det heller ikke på maskinen nå, men etter som jeg forstår er det ganske vanskelig å sette seg inn i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå