Armanic Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Ikke bruk blitz i slike lysforhold :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Nei, har blitt obs på det med blitsen, men siden jeg har alt i auto som regel, så glemmer jeg å slå det av Se der ja, har du flere bilder av min så legg de gjerne ut på GS-tråden, Ivan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Jeg syntes det var mange bra bilder Om du leter etter et bilderedigerings programm som er lett og bruke og ikke for noen kompliserte redigeringer kan du prøve Picasa3. Enkelt og greit programm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Jeg syntes det var mange bra bilder Om du leter etter et bilderedigerings programm som er lett og bruke og ikke for noen kompliserte redigeringer kan du prøve Picasa3. Enkelt og greit programm Bruker dette programmet når jeg skal bare endre på lys osv. Helt enkelt og greit :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Picasa kan anbefales - men kanskje trådstarter alt har lastet ned og installert det? Veldig greit program å begynne med for å forstå bildebehandling; gir muligheter til å forbedre bildene på en enkel måte. Hvis jeg også skal gi et tips til, er det å begrense utvalget av bilder som legges ut, og unngå bilder som er nesten like hverandre. Blir mer spennende på den måten, og leseren får lyst til å se mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Picasa kan anbefales - men kanskje trådstarter alt har lastet ned og installert det? Veldig greit program å begynne med for å forstå bildebehandling; gir muligheter til å forbedre bildene på en enkel måte. Hvis jeg også skal gi et tips til, er det å begrense utvalget av bilder som legges ut, og unngå bilder som er nesten like hverandre. Blir mer spennende på den måten, og leseren får lyst til å se mer. Nei, har nok hatt fult opp med eksamenslesing/skandaler, så har hatt nok å tenke på Men skal prøves om det er enkelt å forbedre bilder på Ja, kom til å tenke på dette i ettertid at bildebegrensningen kunne vært der. Mange som er like ja.. Er ny i "gamet", så slik kritikk tar jeg godt i mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Picasa er i hvertfall og anbefale. Og i forhold til mange redigerings programm er det gratis Og di små forandringene kan gjøre stor forskjell. Enig me varierende bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå