Gå til innhold

Photoshoot Jørgen Lie og Jonas D

Anbefalte innlegg

Nei, har blitt obs på det med blitsen, men siden jeg har alt i auto som regel, så glemmer jeg å slå det av ;)

Se der ja, har du flere bilder av min så legg de gjerne ut på GS-tråden, Ivan :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var mange bra bilder :D

Om du leter etter et bilderedigerings programm som er lett og bruke og ikke for noen kompliserte redigeringer kan du prøve Picasa3.

Enkelt og greit programm :)

Bruker dette programmet når jeg skal bare endre på lys osv. Helt enkelt og greit :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picasa kan anbefales - men kanskje trådstarter alt har lastet ned og installert det? ;)

Veldig greit program å begynne med for å forstå bildebehandling; gir muligheter til å forbedre bildene på en enkel måte.

Hvis jeg også skal gi et tips til, er det å begrense utvalget av bilder som legges ut, og unngå bilder som er nesten like hverandre. Blir mer spennende på den måten, og leseren får lyst til å se mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picasa kan anbefales - men kanskje trådstarter alt har lastet ned og installert det? ;)

Veldig greit program å begynne med for å forstå bildebehandling; gir muligheter til å forbedre bildene på en enkel måte.

Hvis jeg også skal gi et tips til, er det å begrense utvalget av bilder som legges ut, og unngå bilder som er nesten like hverandre. Blir mer spennende på den måten, og leseren får lyst til å se mer. :)

Nei, har nok hatt fult opp med eksamenslesing/skandaler, så har hatt nok å tenke på :) Men skal prøves om det er enkelt å forbedre bilder på :wink:

Ja, kom til å tenke på dette i ettertid at bildebegrensningen kunne vært der. Mange som er like ja.. Er ny i "gamet", så slik kritikk tar jeg godt i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...