Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

det hølet er nok oljeretur som har vært til det turbokittet som har stått på motoren :P

Hehe, ja.. Men er jo ikke gjenger på det. Det er avlangt, og det er så nerme flensen mellom bunnpanna og blokka at det ikke går og skru en mutter på det skikkelig :P

Vet du hvem som har hatt den før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugh..rødsprit..! var faktisk den typen jeg hadde det lille uhellet mitt med.. :(

Hehe, ja det husker vi ;) Du hadde så pent ansikt etterpå :love:

du mener det?

Mener det! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hølet er nok oljeretur som har vært til det turbokittet som har stått på motoren :P

Hehe, ja.. Men er jo ikke gjenger på det. Det er avlangt, og det er så nerme flensen mellom bunnpanna og blokka at det ikke går og skru en mutter på det skikkelig :P

Vet du hvem som har hatt den før?

har bare vært ett rør banket neddi det hølet.. mens motoren sto i bil.. jeg kjøpte den motoren der for å få toppen.. den har jeg i min bil nå. også fikk ole resten + en hel haug med deler vedsiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hølet er nok oljeretur som har vært til det turbokittet som har stått på motoren :P

Hehe, ja.. Men er jo ikke gjenger på det. Det er avlangt, og det er så nerme flensen mellom bunnpanna og blokka at det ikke går og skru en mutter på det skikkelig :P

Vet du hvem som har hatt den før?

har bare vært ett rør banket neddi det hølet.. mens motoren sto i bil.. jeg kjøpte den motoren der for å få toppen.. den har jeg i min bil nå. også fikk ole resten + en hel haug med deler vedsiden :P

hmm.. Det er jo "litt" idiotisk da.. Menmen, nå får jeg da ny og komplett motor! :D Et taknemlig for det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. men det virka sikkert..

kjørte med motorn du får i går jeg :)

Haha! Virka den grei? :) Gleder meg til og kjøre med den sjæl ;D

Håper du ikke rævkjørte den nå! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D virka jo.. gikk meget stille å pent også! ikke mye tikking eller bråk...

rævkjørte? hadde du prøv dden bilen så hadde du aldri hatt mer enn 80! fordi det føltes ut som støtdemperne mangla :P

Det er bra! :)

Haha, såpass! :P Jaja, det var da bra for min del da :D

..Ikke det at den kommer til og bli bruk såå pent når jeg får den men.. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bare å varve til det dør :)

haha! njaa.. Bilen skal være så jeg kan stole på den, skal være fremkomstmiddel til jobben når jeg begynner i læra! :D

DERFOR, skal toppen bygges så den tåler turtal :P

Vassere kam, og nye vippearmer (er det, det er i motoren? :P ) Noen som kan linke til hvor jeg får kjøpt det? :)

Har litt penger til overs, siden jeg avbestilte alle motor delene fra koed ;D Da kommer trimmen fortere :) Gidder ikke splitte en motor som funker allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...