Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Hei hei! :D

Jeg kjøpte meg en 90 modell 535iA som har rulla ca 230000km på fredag :)

Bilen ble importert til Norge i 1994 gikk den en stund som "limo service" bil.. Bimmern har orginalt M-Tech understell også :) Den er også nesten rustfri :D Bilen skal settes i stand så den er så og si strøken :) Skal gå over lakken (Granitsilber)

Hadde egentlig lagd en tråd i "bilder & filmer / show-off" men etter at jeg titta på blokka mi, så så jeg at dette ikke kom til og bli noen "pene" solværs bilder av bilen sånn med det første.. Jeg har en skikkelig sprekk i blokka, så alt kjølevann renner ut iløpet av 30 sekunder etter at man har fylt på nytt.. :P

Her er utstyrslista på bilen btw:

Avtagbart hengerfeste Fjærnet

Lettmet. felg sommer

Lettmet. felg vinter

Vinterhjul

El.vinduer

Handsfree opplegg Fjærnet

Kjørecomputer

Klimaanlegg

Midtarmlene

Motorvarmer Fjærnet

Oppvarmede seter

Original telefon Fjærnet

Sentrallås

Servostyring

Skinninteriør

Takluke

ABS-bremser

Alarm

Startsperre

Her er et par ting jeg skal gjøre med bilen:

- Ny motor (M30B35)

- Coilovere (KW Inox Line V2

- Gule Hella eller Sorte DE

- Xennon

- Mer eksos

- Ny kam

- Chip

- Fjærne rust (men må fjærne mer)

- M5 stoler forran

- Bygge om til manuell (Getrag 260)

- Vurderer og tone rutene

- Ny frontrute

- Grei stereo

- Bakrute senker

- Turbo, og godkjenning ettervært :twisted:

- M5 bakplate

- V8 Front

- Nye felger + valsing (Renovert, S.48 - 51)

- Yellowstuff R klosser

++

Her er et par bilder av bilen på vinterhjul, sommerhjula bak er uutslitt etter og ha vært lånt bort til en kar med M5.. :P

7qt26yts3dggj0ogw7k3.jpg

6enflbsnvpoth3520u9r.jpg

ucedkg9l73azxs5i4b9j.jpg

jw7oy9x7cb4j65zebtq5.jpg

b73utku83kxg5k7egg60.jpg

Bilder fra salgs annonsen

q5fj7xqvw8e2017j6slt.jpg

qmvbmmn2fq8kcu3ygtzm.jpg

Intreør + en stolt eier :lol:

l4tx296fz3b2m30cpeh9.jpg

d7zp39yx91bnlwurjcys.jpg

m4bdzlxy5islc9wy18qn.jpg

8nh48m09wftt3v0qhpqq.jpg

Felgrenovering S.48

Film fra Rudskogen @ E30 Meet 2012 S.60

Manuell ombygning begynt S.61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan si meg hva felgene mine heter? Ser at mange M5 har lignende felger men ikke helt like..

ws7e3q1tzpmcmvjmehjc.jpg

Også skal jeg bytte kassa på bilen.. Hva slags kasse skal jeg ha, og hva heter den? :)

Noen som har M5-bakplate til meg?

Og noen fine sorte M5 skinn seter i Oslo ommerådet eller som kan sendes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen M-merke på denne slik som på bildet under(originalfelg), så kan godt være kopi den du har. Står vel bak felgen som oftest hvilket merke det er(Jeg vet disse M-merkene har en tendens til å falle av, men jeg kunne fortsatt ikke se innfellingen til hvor det skal være)

16302d1033828387-fs-m-contour-kontur-rims-7x7-5-e36-wheel3a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen M-merke på denne slik som på bildet under(originalfelg), så kan godt være kopi den du har. Står vel bak felgen som oftest hvilket merke det er(Jeg vet disse M-merkene har en tendens til å falle av, men jeg kunne fortsatt ikke se innfellingen til hvor det skal være)

16302d1033828387-fs-m-contour-kontur-rims-7x7-5-e36-wheel3a.jpg

Jeg er rimelig sikkert på at jeg ikke har de M merkene der innfelt.. Men jeg skal skjekke når jeg kommer hjem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du pruta noe på den eller? det sto vel i annonsa og på denne at motor var defekt om jeg husker riktig?

Hehe, fikk pruta litt 8) Ja, sto at det var mulig sprekk i blokka :) Han sa han ikke var sikker på om at det var frostpluggene som var på vei ut, eller om det var sprekk i blokka.. Men når jeg la meg under selv, så jeg at det ikke var mulig og se feil av det.. Skikkelig markert sprekk :wink:

Menmen, så fort jeg får inn ny motor og fikser bremsene er denne bilen god som gull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut dette mikkel ræv. Må få skifta bort den tomat kassa, så blir det bra!

Du får skryte litt på jobb i morra da:p hehe..får si i fra hvis du trenger hjelp når du skal ha ut motor og div. så skal jeg se hva jeg kan hjelpe til med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...