Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer de uorginale forskjermene? Lurer på å kjøpe et par.

Har ikke fått de enda :) Får kun til en side da, de hadde ikke begge på lager.

Jeg prøver uorginale siden de var så billige, og da var det vært det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uorginale skjermer fra Koed har hatt fin passform på E30'en min, så regner med at passformen er likens på E34 :)

Høres bra ut! :)

Har fått basskassa inn i bilen nå, må bygge en ny troor jeg :P Har 0 plass baki nå.. Men det dunker "greit" da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sveisa kanaler for deg? Måtte du sveise i gulvet også?

En kar i østfold sveiser for meg :) ja, må det.. Hull i gulv, fra hjulbuen og hull på siden av gulvet grunnet takluke av det jeg har skjønt.. Meen, får fiksa det så da er vel bilen tilnermet rustfri imotsetning til det den var når jeg kjøpte den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta pakker fra Koed i dag. 1stk kanal og 1stk forskjerm ;D De passa IKKE inni lupoen til kompisen.. men vi fikk de hjem når vi ikke lukka alle dørene :P

bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
får vell bare ny bunndel? :D fordi jeg kjører med toppen ifra den du får! hehe :P

Hehe, ja får bare ny bunndel :) Bruker den toppen jeg allerede har.. Får motoren fårhåpentligvis i dag når jeg kommer hjem fra jobb, så det blir bra :)

Også har jeg kommet fram til at jeg skal bruke bilen med tomat gir med det første. Må teste hvordan bilen blir med det :P Og i og med at jeg skal bruke bilen inn til Oslo vær dag i masse kø kan det jo også være greit med tomat.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...