Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Bli bra det her michael!

Gleder meg til du får igang motoren jeg! :twisted:

Hehe, ja satser på at det blir bra ja! :D

Ja, når motoren er i gang og skilter på, skal jeg nok dra i gang et par rykere og lære meg og sladde litt :twisted::twisted: Gleder meg som en liten unge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kutte teppet rundt midtkonsollen ja, for og få det ut.. Også måtte jeg av med gasspedalen der den er festet til noen stag ved torpedoveggen :)

Er myye ledninger men de er "skjult" bak rattet :P Bare husk og ikke skap for mye jobb for deg selv når du tar det ut :P Ledninger er såå kaos i bil :P Jeg får helt hetta når jeg skal jobbe med det :lol:

Er sant det. Får helt hetta bare jeg tar ut CD spillern... Ledninger i biler er noe dritt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker du at det er? :) Btw, keep up the good work :D

Hmm, er vel en stund til.. Skal ha nye lagere og pakninger i hele motoren tenker jeg ;D Vanskelig og si egentlig :P Tar somregel mye lengere tid en planlagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vell litt tid på det tenker jeg!

Hvilken diff skal du ha?

Hehe, ja blir litt tid ;)

Skal ha orginal diff fra 535i med sperre.. :) Hvor mange % sperre det er vet jeg ikke da.. :? Noen som veit det? :P Bare begge hjula låser er det ett fett for meg! :D Fins ikke noe værre en og prøve og sladde uten sperre. [-X:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kutte teppet rundt midtkonsollen ja, for og få det ut.. Også måtte jeg av med gasspedalen der den er festet til noen stag ved torpedoveggen :)

Er myye ledninger men de er "skjult" bak rattet :P Bare husk og ikke skap for mye jobb for deg selv når du tar det ut :P Ledninger er såå kaos i bil :P Jeg får helt hetta når jeg skal jobbe med det :lol:

Er sant det. Får helt hetta bare jeg tar ut CD spillern... Ledninger i biler er noe dritt :lol:

Hehe, veldig enig! Men er greit og kunne litt om det selvom det.. men skal ikke skryte på meg og være noen elektro ekspert.. :oops::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektro stuff i bil er ganske simpelt!

(utdannet automatiker)....

Haha, alt er enkelt når man kan det :wink:

Men for oss amatører er det ikke like greit

(Begynner i læra 2 August).....

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommet noe lengre på "vraket" ditt.. hehe? :lol:

Haha :P Nei, har vært i dåp i hele dag.. derfor jeg ikke var på jobb i dag.

Tenkte jeg skulle skrape litt asphalt matter i morgen, tørke gulv tepper, strekke ledninger til stereo på nytt nå som alle tepper er ute etc :wink:

Noen som har overføringer til Getrag 260 liggende til meg, så skrik ut! :D Noen som vet om overføringer fra en M5 3.6 vil passe til min, med getrag 260 kasse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrape litt asphalt matter i morgen, tørke gulv tepper, strekke ledninger til stereo på nytt nå som alle tepper er ute etc :wink:

Ikke ta ut lyddemping-/isoleringsmatter om du skal ha stereo i bilen. 70% av resultat du får i lyd, er pga. demping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...