Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skrape litt asphalt matter i morgen, tørke gulv tepper, strekke ledninger til stereo på nytt nå som alle tepper er ute etc :wink:

Ikke ta ut lyddemping-/isoleringsmatter om du skal ha stereo i bilen. 70% av resultat du får i lyd, er pga. demping.

Jaja, såpass vet jeg :P Men saken er at de er klissvåte, så når jeg tørker bilen innvendig med svamp, håndkle etc så kommer vannet fram igjen.. Derfor går asphalt mattene fra gulvet ut.. Da får jeg sett om det er noe rust under der i samme slengen :) Skal sette inn nye senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bilder..

Noen som skjønner hva jeg mener her? :P Det er grunnen til at jeg skal ta av asphalt matten på venstre side forran.. ser ut som om at det kommer ut fra den.. kan ikke skjønne hvor ellers det kommer fra.. Tror ikke det lekker inn i bilen, satt jo inne i bilen med alle dører lukka når jeg tok ut teppet forran, og det pissregna ute.. så ikke en dråpe som rant inn i bilen da.. :)

t9nqb8t0qghe9svqavr1.jpg

Når jeg trekker opp alle stereo ledninger på nytt, blir alle signal kabler trukket opp langs midtkonsollen og høytaler kabler langs siden på bilen. Prøve og unngå støy i anlegget :)

coc25d5krdos73glxhdt.jpg

Noen som kan si meg hva dette er?

f9p3z07fuib3dh21t38d.jpg

Har nemlig en som henger løst bak dæsjen.. Vil feste den der den skal være :)

qjgj9otbyfilmh253sqn.jpg

Lednings kaos.. Har også en hjemme mekka bryter fra forje eier som sitter på et deksel som er på venstre side under rattet, lurer fælt på hva den er til..

cv80exnxh4w0fn2vu2vq.jpg

Liten rust flekk under her, den skal bort :D

wcezeo8r3rmlktcm5b35.jpg

12V eller 220V?

bamlujpxbm57ofwdksjw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det der er 220V, så bør du finne en transformator i andre enden av kablen. Om du ikke finner noen transformator i andre enden, så er det 12V.

Syns jeg så noe om 250v og 10A.. Kan jeg da bruke pc lader eller blir det litt scetchy? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, da er asphalt matter som var våte borte og vil bli erstattet med nye, tepper hengt opp til tørk, signal kabler trekt opp på nytt langs midtkonsollen ++ :) Fikk ikke gjort stort i dag, BD Racing tok turen innom, så det ble mye prating i stedenfor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, blir som regel sånn når du har samme inntresse som flere på forumet!

Brukte du vanlig asphalt matter eller lyd-dempermatte?

Hehe, sant :)

Har ikke byttet ut enda, men har noen vanlige asphalt matter liggende som jeg skal bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooook.. Da har jeg skrudd av sidekjørtet på høyre side og funnet ut at jeg må ha ny kanal der.. "Tilnermet rustfri" my ass...

Kanalen så heelt fin ut helt til du tok på den.. Da falt den sammen.. :P Veit ikke hvordan andre siden er enda, har ikke tatt av skjørtet der, da skruene er helt ødelagte av rust, men umulige og borre opp :S

Noen som vil ta på seg en sveisejobb? Skifte kanaler + litt annen rust sveising?? Har ikke apparat selv..

+ Døra fucka seg opp skikkelig nå, låste bilen i ste, men viste seg at sjafør døra ikke var lukket.. skulle låse opp igjen, og da var det null respons igjen. Fikk opp døra på venstre side, men ikke opp innenifra på sjafør siden. Tok i litt mer (ikke mye) og da spratt den opp, og etter det ville den ikke lukkes igjen.. Håndtaket inni døra funker ikke virker det som.. Litt frustrert nå.. Mye uventet nedturer her.. ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få lånt deg et sveiseapparat da?

Går fort å lære seg å sveise tynt metall!

Sjekke låse mekanismen? må vell kanskje begynne å bytte vis den er så vrang!

Hehe, vet om en kompis som har apparat men vil ikke låne noe dritt apparat igjen.. Da blir ikke sveisen så bra som den bør bli.. :P Derfor tenkte jeg kanskje at noen her hadde bra apparat de ville ta med til meg, for så og sveise litt ;)

Ja, tok av dørtrekket og skjekka.. Alt "så" jo fint ut.. Men det kommer fra meg som aldri har sett inni den døra før, så jeg veit jo ikke hvordan det skal se ut heller.. :?

Så litt på vaiere og slikt som er inni døra, alt satt på plass så det ut til, men alle komponentene inni der virker helt stuck.. :? La også merke til at nøkkelen går myye treigere rundt når jeg vrir om, en det den gjorde før det fucka seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skifter låsen på døra, må jeg da begynne og bryke forskjellige nøkler, eller får jeg skiftet låse sylinderen?

Ingen som har peiling på hvorfor sentral låsen min tuller så mye? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått motor, diff med sperre og mellomaksel av Ole_M7 :) Hyggelig handel det ;) Snart kjøper jeg kasse av han også :)

Vi klarte tilogmed og få sentral låsen til og funke igjen :D Nesten.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...