Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

har nr til han som fiksa bilen min mikkel, kan jo få det.. Så finner du fort ut om han forsatt er "innelåst" hehe..vente til lørdag med øl mikkel...da blir det fæst :clap::headbang:

Jatakk :P Får det av deg på jobb på Torsdag? :) Blir jo spennende :P

Hehe, lenge og vente da!! Er jo ferie!! :P Men, greit også.. lommeboka er ikke evig stor.. begynner og bli falig smal. såvidt jeg kom meg hjem fra jobb i dag :oops::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BD! du ska vertfall ikke kjøpe e30 før du er ferdig med e36'n! :P

Hehe, vi er to stykker vettu ;) Balchen og Dahl :) må jo ha en bil hver.. ;) e30 prosjektet blir ikke like ekstremt som e36'n uansett da.. :P

Hva skal dere gjøre når bilen er ferdig da? Spøle ut et par dekk så selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BD! du ska vertfall ikke kjøpe e30 før du er ferdig med e36'n! :P

Hehe, vi er to stykker vettu ;) Balchen og Dahl :) må jo ha en bil hver.. ;) e30 prosjektet blir ikke like ekstremt som e36'n uansett da.. :P

Hva skal dere gjøre når bilen er ferdig da? Spøle ut et par dekk så selge?

Rånebil 8)

Tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BD! du ska vertfall ikke kjøpe e30 før du er ferdig med e36'n! :P

Hehe, vi er to stykker vettu ;) Balchen og Dahl :) må jo ha en bil hver.. ;) e30 prosjektet blir ikke like ekstremt som e36'n uansett da.. :P

Hva skal dere gjøre når bilen er ferdig da? Spøle ut et par dekk så selge?

m3'en skal ikke selges.. kommer til å bli brukt mye på rudskogen og sånt, men ikke arbeidsbil hvis du skjønner... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, får jo snart feriepenger da:-) men koster nok litt å få fikset den krokanen der.. He he

Hehe true true.. ;)

Her er bilder fra dagens arbeide :)

Jeg og Turjus (BD) mekka bøttestol i bimmern.. Satt som et skudd 8)

zxljjqjx00xy3iioeu8h.jpg

5kek4tekdjn21q9hf2m7.jpg

Også slipte vi litt på blokka :)

FØR:

2wmbqucwo6t2e2zo36sy.jpg

ETTER:

jwaka0ov0hipci57ygj1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe stativ til motoren, og låne meg en elefant når jeg får lønning.. Da blir motoren demontert, deretter blir nye lagere og pakninger kjøpt inn til hele skiten, så honer jeg sylindrene også :) Har sort lakk som skal på blokka.. Bunnpanne og topp deksel blir også fresha opp, så alt ser nytt ut :D

Hvordan tror folket at gul ville vært som sekundær farge? :) Gule lys, gule calippere og gule små detaljer rundt om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er båten ute av carporten, dette betyr at jeg har plass UNDER TAK!! :D Chillern, nå begynner det og nerme seg motor bytte snart :D

Ingen som melder seg til og sveise rust??? Jeg betaler jo selvfølgelig for jobben! Kom med en pris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla, hvordan var formen din i går? sov du hos over hos bjørg eller sykla du hjem?

Haha, jeg sykla hjem i 4 tiden.. Var så vidt det gikk, holdt på og tryne heele veien hjem :lol:

Aaner ikke hvordan det går an, men formen var så og si heelt fin! :P Hadde aldri trodd det, men var ikke fyllesyk i det hele tatt :lol: Sykla meg en tur og koste meg hele dagen jeg as :P

Hva med deg? Formen var god? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen var bra den, dro på en annen fest da jeg dro, så var ikke i seng før halv 7 eller noe.. Formen var helt topp, bare veldig trøtt.. :D

haha, du as! :P

Må ha vært noe med den øl'en, for normaldt når jeg drikker såå mye er jeg så sykt dårlig dagen derpå / samme natta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja folkens.. Da har jeg svidd av hele lønningen min før jeg i det hele tatt fikk den.. :lol:

Her er en liten liste over deler jeg kjøper fra Koed:

swytkq8wkrywg0qcdlxg.jpg

Og fra GS.. Og apropo GS. Skjønte ikke helt det når jeg skulle ha stempelringer. Skal jeg kjøpe stempelringer 6 ganger, eller følger det med 6 stempelringer for 600 og noen kr? Ellers blir det jo sykt dyrt..

c87yvgocvoijxlasajia.jpg

Så fort jeg får kanalen, og han som skal sveise nye kanaler på bilen kommer hjem fra ferie blir den sendt bort! :D I mellomtiden skal jeg skru motor :D

PS: Setter pris på svar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...