Gå til innhold

Intreør farger.   

29 stemmer

1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

• Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe, litt tøft det da :D kan man se på nett og?

Er lattern like sprø irl? xD

Hehe, ja man kan det! Jeg har sett på det ca 100 ganger nå! :P Er på slutten far blir intervjuet da ;)

Hehe, ja den er like syk irl!! Selv når kameraet var av, var han like morsom og hadde like hysterisk morsom latter :P Var morro og være med på ja! :)

Skrevet
den sølvfarga saken som det var bytta motor og driverk på da eller?, så grom ut den!

Hehe, ja var den! ;)

Hele pakka! :) Han sa litt feil da, er kun motor som er fra C6 Z06. Kassa er Tremek TKO-600. Ny overhalt diff med 4:11 utveksling, forsterka drivaksler, Coilovere forran og bak, SSBC Force 10 bremser forran og bak, custome stab stag +++ :P Har blitt en god del ettervært.. Eneste vi ikke har gjort noe med nå er karroseriet, og det tar vi i vinter! :D

Skrevet

Noen som har jekk feste til meg, høyre side??? Oslo/Akershus ommerådet? HASTER!!! :o

Skrevet

4stk tørre dekk til herjing = Check :D

M-Matter, får jeg når jeg henter bilen fra rust sveising på torsdag eller fredag

Da skal jeg bruke resten av lønning på toppen, altså nye vippearmer, kam, ventil tetninger ++

Og neste lønning går til Coilovere tror jeg! :D

Skrevet
Dette blir awesome :D

Jaaa, gleder meg til de graader!! :D Oppkjøring 20 Oktober har jeg også! Da får jeg (kanskje) lappen på dagen, rundt klokken 0900 :P

uldxcketoj8vzzqfrsxs.jpg

Specifikationer:

- TÜV Godkendelse.

- Højdejusterbar begge akser.

- Komplet, indeholder hvad du skal bruge. (Forudsætter genbrug af gamle hjullejer)

- Sænker 45-75mm

- Dæmperne er hårdhedsjusterbare i rebound.

Skrevet

Må ikke glemme denne heller!! Negativ Camber skal jeg ha 8)

ftxuf33q6qr1xznddwd5.jpg

Uniball topplager med gummi membran, av høy kvalitet.

Gir lite støy og har camberjustering.

Bilen blir fastere , og bedre "handling" i sving.

Egner seg godt til bane bruk eller i sammen heng med senkesett o.l

I settet følger det med adapter slik at du skal kunne bruke disse på orgianal dempere også, men er lettest å montere på coilover`s

Skrevet
Da blir det kjøring hele dagen da? :D

Så jævli bra ut de coiloverne! Ser dyre ut ;)

Hehe, prisen er så jeg har råd! :D Men bruker så mye penger som mulig nå, mens jeg ikke har lappen! Hehe, så fort den kommer går penga bort til bensin :twisted:

Kjøring.. Fra BT til jobb, på jobb, og etter jobb! :P

Du skal ha det og ja :D Der er naaaajs :twisted:

Ja, stuk skal jeg ha! :D

Heldig som jeg er, så får jeg lønning PÅ oppkjørings dagen! Bensin pengene varer nok kanskje et par dager :P

Skrevet

Bra prioritering å fikse den før ja ;) På oppkjøringsdagen er heldig :D Jeg har hatt lappen i 3måneder om to dager men har ingen bil -.-

Å bruke masse bensin er tingen :twisted:

Skrevet
Bra prioritering å fikse den før ja ;) På oppkjøringsdagen er heldig :D Jeg har hatt lappen i 3måneder om to dager men har ingen bil -.-

Å bruke masse bensin er tingen :twisted:

Uff, det er jo skrekksenario og ikke ha bil når en har lappen! :o

Hehe, ja spessielt når man ser det på nåla i det man gir gass! :P

Satser på og få ferdig min til den tid! :) Må ha den på eu kontroll, tar det på jobben :) Der fikser jeg samtidig bremser og alt annet som må til! :D

Skrevet

Haha, pappa var i sverige på Corvette treff denne helgen.. Det endte slik:

jyl661ubdzduq7hjbrve.jpg

tmw4u3zupl91ie3ejc59.jpg

Batterikassa er slått i stykker, er jo glassfiber.. Krysset på enden av drivakselen var revet i fillebiter.. Og den som holder camber stagene under diffen er slått i stykker, og den som holder hele bakstillinga på plass oppunder bilen er slått i stykker..

POWEEEER :lol:

Hva gjør man når selv "heavy duty" blir revet i stykker?

Forsterker det som allerede er forsterket 8) (Nye deler bestilt! :twisted: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...