HagenJR Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Her blir det vel lakt ut diverse deler som jeg har til overs! Noen som trenger baklykter til E38? da har jeg tilsalgs!! Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 passer ikke desse til E39 sedan også? pris i så fall på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 passer ikke desse til E39 sedan også? pris i så fall på lyktene? Det vet jeg faktisk ikke, de ser utrolig like ut ja, men om de er helt like det aner jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 passer ikke desse til E39 sedan også? pris i så fall på lyktene? Det vet jeg faktisk ikke, de ser utrolig like ut ja, men om de er helt like det aner jeg ikke.. Mener å tro de passer. Har du en kamerat med E39? Da kunne man testet ut. Pris på desse?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 passer ikke desse til E39 sedan også? pris i så fall på lyktene? Det vet jeg faktisk ikke, de ser utrolig like ut ja, men om de er helt like det aner jeg ikke.. Mener å tro de passer. Har du en kamerat med E39? Da kunne man testet ut. Pris på desse?=) Tror ikke det er så mange med sedan her nei, men skal se hva jeg finner ut kom med bud du så bli vi alltids enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 vet ikke hva de er verdt jeg. 400? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 vet ikke hva de er verdt jeg. 400? 500,- + frakt, så skal jeg sende de imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Venstre hovedlykt og blinklys til salgs! 1 splitter nytt støttestag, og et som er brukt en uke, selges! Kommer ikke til å få bruk for de da jeg har kortere stag pga justerbart senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Nja, må finne ut om de passer til E39, ellers vil det jo ende opp med at det bare ligger hos meg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 De vil ikke passe til E39, så melder meg ut =/ Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå