Gå til innhold

86' BMW E28 M535i prosjekt...Sveising pågår...

OAF
 Share

Anbefalte innlegg

Min gamle og dette.. Den var faktisk full av rust nå jeg kjøpte den av deg og. Det fikk du bilde bevis på.Men nokk om det. Håper du får til bil av den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle og dette.. Den var faktisk full av rust nå jeg kjøpte den av deg og. Det fikk du bilde bevis på.Men nokk om det. Håper du får til bil av den igjen.

Er klar over det ja. såg antydninger til rust før salget, å det informerte jeg deg om... Og jeg ble mildt sagt forskrekka når jeg fikk sett bildene du sendte meg når skjermer hadde blitt demontert. for jeg hadde ikke vert av med de.

Det du skriver om at bilen var full av rust, gir jo også et feil bilde av bilen den gangen....for det var jo kun visse plasser der var rustangrep, men etter din beskrivelse høres den jo ut som en haug. :shock:

Men jeg mener at dette var unødvendig å skrive i denne tråden, da vi har diskutert dette før.

Har du planer om å anklage meg som en uærlig selger, noe jeg ikke er, så kan vi ta det videre på PM.

Men en ting skal jeg love deg. Denne skal bli strøken igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort relativt lite med bilen de siste dagene, da vi holder på å flytte ut av lokalet vårt.

Blir ikke gjort noen større ting før vi er etablert i det nye lokalet.

Så det har bare blitt litt kartlegging av hva som må gjøres på bilen den siste uken...men litt skruing har det jo blitt :wink: ;

6p9qdkw9gjjdj0huzvmp.jpg

mapdmo806qsarjbtbrh3.jpg

Skifting av slavesylinder, da denne gikk helt i oppløsning den dagen jeg kjøpte den.

8s8vw1044im4l53f9imf.jpg

Blir å kjøpe nytt fjørbein på venstre side, har nytt til høgre side ;)

gz3vsgy6sh3lg0fv0zpw.jpg

smhsmyjeuyu7lkz2bog7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meger pent eksemplar av en e28!! Hadde det vært min ville den fått shadowline lister.

Takk for det :) Men kromlistene blir ikke fjernet for alt i verden... :wink: menmen.smaken er som baken......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...