Gå til innhold

Min 728ia E38


Stoppie_Master
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, hvordan skal jeg forklare det... Så nesten ut som den kabelen som fulgte med skulle inn på radiomodulen og en liten flat kontakt skulle inn på den her boksen.

Trur det var den her kabelen: zbf9rglzqm1pad1d8nyc_thumb.jpg

Har vært og tatt ut alle komponenter nu, skal sikkert kobles inn på radioen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så sinnsykt pen ut bilen din, må si jeg er litt sjallu på alle som har skjerm i bilen sin, skulle gjerne ha oppgradert til det samme selv, men blir så mye som må skiftes og kostbart siden jeg ikke har 4:3 engang :P

Tonede ruter, 20", senk og hvite blinklys så er bilen perfekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sinnsykt pen ut bilen din, må si jeg er litt sjallu på alle som har skjerm i bilen sin, skulle gjerne ha oppgradert til det samme selv, men blir så mye som må skiftes og kostbart siden jeg ikke har 4:3 engang :P

Tonede ruter, 20", senk og hvite blinklys så er bilen perfekt :D

Takk for det, er selv også fornøyd :)

Har bestilt nye baklykter og hvite blinkers, men har venta i over en mnd nu :(

Senkinga finner sted når jeg har fått på rette hjul, venter på å få solgt de felgene jeg har nu. Så får jeg kjøpt nye hjul og så senka den :)

Foreløbig holder jeg på med navigasjon/stero oppgradering... Bagasjerommet er demontert farsken meg alt for mange komponenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøpte jeg nye hjul i går, måtte ta noen bilder av bilen oppe på Dovre.

19" felger med 8,5" bredde framme og 9,5" bredde bak. Må kjøpe nye dekk med hakke større profil til neste år.

Da vil jeg samtidig gå for noe dekk som er mere støysvak enn disse Nankang NS2 dekkene, som for øvrig virker til å gjøre en meget god jobb hvis man ser bort i fra den litt svake dekkstøyen de gir.

oflttwocmyz62ishee7u.jpg

Blåste kraftig, men kjente ikke så mye til det.

oflttwocmyz62ishee7u.jpg

Led parklysene så ut til å gi fin farge på bildene her.

yaxsputrlv8v3ebt1sb4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte senkesettet mitt hos parts & Retards, men da fikk jeg beskjed om at dette kunne ta en mnd, siden det var en spesiell bil og det ikke er mange som har justerbart på en slik bil :P Men tror jeg fikk de innen en mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte senkesettet mitt hos parts & Retards, men da fikk jeg beskjed om at dette kunne ta en mnd, siden det var en spesiell bil og det ikke er mange som har justerbart på en slik bil :P Men tror jeg fikk de innen en mnd :)

Siste tilbakemelding jeg fikk var at pallen deres var feilsendt til polen :?

De er nu i allefall rimelige, så man får vell tåle litt venting, blir jo også ekstra digg å få baklyktene når man har ventet så lenge også da.... Kansje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Baklyktene fra Parts & Retards er i hus, ut og montere.... Bilder kommer i morgen

Har også fått de hvite blinkelysene framme, monteres de og... Bilder kommer i morgen

Må ut og kjøre litt i morgen, kjøpe nytt batteri, tenker det blir Sønnak sitt SA1000 batteri.

Bestilt denne i går:

8bs2m76zutfiqmp9p6uh_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt og ordnet slik at jeg kan se DVD under kjøring, dette kostet ikke en dritt og man trenger ikke kjøpe noe plug&play duppeditt.

Altså, Helt gratis unlocking av TV under kjøring

Slik gjorde jeg det:

1. satte tenningen i pos. II

2. gikk inn i TV mode

3. gikk inn i "settings"

4. gikk inn i brightness

5. når jeg var kommet inn der, så trykket jeg og holdt jeg knappen inne

6. skrudde av tenningen, mens jeg fortsatt holder inne knappen

7. etter litt over 8 sekunder så slapp jeg knappen

8. skrudde på tenningen og da var alt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...