Gå til innhold

Min 728ia E38


Stoppie_Master
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk i ny frontrute nu på onsdagen, fint å få ny frontrute...

Meeen, nu har jeg fått vindsus så det holder, høres ut som det er orkan ute når jeg kjører. Mistenker lista over frontruta, ruta ligger lengere inn, så lista ligger litt anerledes, noen andre som har vært borti dette problemet???

Jeg skal tape over lista med racingtape etterpå, for å prøve eliminerings-metoden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle vasker og gnikker utvendig.

Så jeg tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av innvendig vask av bil :)

Ventilene i hatthylle blir vasket med børste og zalo :)

c1kjfqjink3xw54eom78.jpg

Inn i dusjen og spyle av de delene som har stoff, også sprayet på vaskemiddel.

Håper jeg får ut mer av den røyklukta som er etter forje eier.

s2fa9u70hsq2tp16cz73.jpg

zd7ek80hut96n52bm03m.jpg

Vasket baksete, for så og smøre det inn...

23ik5wbx8nlq5f2n4ih9.jpg

g0hwoxqynf1rryqs3glq.jpg

Alt blir skylt godt og tørket over, for å ungå bleking fra vaskemiddel.

I samme slengen vil jeg lage et lydrør i hattehylle, for å få den presise lyden fra bassene som er i hjulbrønnen. Samt at jeg lydisolerer ytteligere, som om ikke det er stilt nok i 7'ern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba :) tror jeg må stikke innom togstasjonen på Hell å ta noen bilder av kjerra jeg også med det råe digitalkameraet mitt :lol:

Du får si i fra, så kan vi dra ned sammen, jeg sto alene midt i togsporet og konsentrerte meg om å ta bilde :)

Jeg har nu et kompaktkamera og et speilrefleks, så hvis du vil ha gode bilda, så kan jeg bidra med det en dag. Hvis jeg skjønte deg rett sånn angående råe kameraer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba :) tror jeg må stikke innom togstasjonen på Hell å ta noen bilder av kjerra jeg også med det råe digitalkameraet mitt :lol:

Du får si i fra, så kan vi dra ned sammen, jeg sto alene midt i togsporet og konsentrerte meg om å ta bilde :)

Jeg har nu et kompaktkamera og et speilrefleks, så hvis du vil ha gode bilda, så kan jeg bidra med det en dag. Hvis jeg skjønte deg rett sånn angående råe kameraer ;)

Ja det har vert en mulighet. har vert morro med noen bra bilder av bilen. Har et 4 år gammelt digital kompakt kamera selv så :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo delan til bilen min nu neste uke, så når jeg har fått skrudd den sammen. Daaa skal jeg jaffal ta bilda, og da skal jeg ta stativet og speilreflekskameraet og ta en skikkelig photo-sesion :)

Du vet ikke om en fin mekkeplass på kveldstid, du snakka om en nu sist vi hadde "bmw-treff" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe, trenger ikke å få bort noe flass :lol: Bra observert! Synes den er fin den sjampooen, siden jeg ikke har noe hår, så synes jeg den er mild mot mitt skalla hode også lukter den godt :)

Hadde på varme også, ikke ballan om den ville gi slepp... Strammebånd, spett, 9kg slegge og gassbrenner... Men nei. Jeg har godt over til fronten nu, så får de på verkstedet løse problemet med bakdemperne hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...