Stoppie_Master Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 Fikk i ny frontrute nu på onsdagen, fint å få ny frontrute... Meeen, nu har jeg fått vindsus så det holder, høres ut som det er orkan ute når jeg kjører. Mistenker lista over frontruta, ruta ligger lengere inn, så lista ligger litt anerledes, noen andre som har vært borti dette problemet??? Jeg skal tape over lista med racingtape etterpå, for å prøve eliminerings-metoden...
Stoppie_Master Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Jeg må innrømme det at jeg har falt for det nye designet på F01, F02 og F10 (70% lik). E38'ern blir ikke solgt med det første... Men en F02 har jeg kjøpt da... Så blir det en ny 5er eller 7er når jeg har noen hundretusen kroner mer på bok
Stoppie_Master Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Alle vasker og gnikker utvendig. Så jeg tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av innvendig vask av bil Ventilene i hatthylle blir vasket med børste og zalo Inn i dusjen og spyle av de delene som har stoff, også sprayet på vaskemiddel. Håper jeg får ut mer av den røyklukta som er etter forje eier. Vasket baksete, for så og smøre det inn... Alt blir skylt godt og tørket over, for å ungå bleking fra vaskemiddel. I samme slengen vil jeg lage et lydrør i hattehylle, for å få den presise lyden fra bassene som er i hjulbrønnen. Samt at jeg lydisolerer ytteligere, som om ikke det er stilt nok i 7'ern
raymond m Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Du står på.. det er bra.. det blir resultat av dette...
Stoppie_Master Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Måtte nu ta noen vinterbilder med vinterhjulene på.
bmwkizn Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Bra jobba tror jeg må stikke innom togstasjonen på Hell å ta noen bilder av kjerra jeg også med det råe digitalkameraet mitt
Stoppie_Master Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Bra jobba tror jeg må stikke innom togstasjonen på Hell å ta noen bilder av kjerra jeg også med det råe digitalkameraet mitt Du får si i fra, så kan vi dra ned sammen, jeg sto alene midt i togsporet og konsentrerte meg om å ta bilde Jeg har nu et kompaktkamera og et speilrefleks, så hvis du vil ha gode bilda, så kan jeg bidra med det en dag. Hvis jeg skjønte deg rett sånn angående råe kameraer
bmwkizn Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Bra jobba tror jeg må stikke innom togstasjonen på Hell å ta noen bilder av kjerra jeg også med det råe digitalkameraet mitt Du får si i fra, så kan vi dra ned sammen, jeg sto alene midt i togsporet og konsentrerte meg om å ta bilde Jeg har nu et kompaktkamera og et speilrefleks, så hvis du vil ha gode bilda, så kan jeg bidra med det en dag. Hvis jeg skjønte deg rett sånn angående råe kameraer Ja det har vert en mulighet. har vert morro med noen bra bilder av bilen. Har et 4 år gammelt digital kompakt kamera selv så
Stoppie_Master Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Jeg får jo delan til bilen min nu neste uke, så når jeg har fått skrudd den sammen. Daaa skal jeg jaffal ta bilda, og da skal jeg ta stativet og speilreflekskameraet og ta en skikkelig photo-sesion Du vet ikke om en fin mekkeplass på kveldstid, du snakka om en nu sist vi hadde "bmw-treff"
bmwkizn Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Hmm..Nei vet ikke av noe nå nei desverre. Ikke i nerheten av Stjørdal eller Hell ihvertfall. bare å gi besked det, er med på photosession jeg
Stoppie_Master Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Nu er jeg ekstremt sliten, etter å ha skrudd av skrue nr 2, så vil ikke demperen slippe tak. Den hylsa sitter bom helvetes fast. Begynner på igjen i morra....
Stoppie_Master Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Hehe, trenger ikke å få bort noe flass Bra observert! Synes den er fin den sjampooen, siden jeg ikke har noe hår, så synes jeg den er mild mot mitt skalla hode også lukter den godt Hadde på varme også, ikke ballan om den ville gi slepp... Strammebånd, spett, 9kg slegge og gassbrenner... Men nei. Jeg har godt over til fronten nu, så får de på verkstedet løse problemet med bakdemperne hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå