Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Dersom du er totalmedlem i redningsselskapet ville jeg så absolutt ha kontakte de for å dykke etter nøkkelen.. Dersom du ikke er totalmedlem bør du ikke finne deg i å få de til å dykke for det koster omlag 5-6000kr.. litt avhengig av tid etc. hahahahahaah du tuller nå Det er sant, og jeg vil jo påstå at jeg heller hadde fått dykket etter nøkkelen enn å tulle og kåle med borring i bagasjerom osv.. Hvor mange dager har ikke dette her nå tatt? Å få redningsselskapet til å dykke er gjort på 30 min...
justemann Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Dersom du er totalmedlem i redningsselskapet ville jeg så absolutt ha kontakte de for å dykke etter nøkkelen.. Dersom du ikke er totalmedlem bør du ikke finne deg i å få de til å dykke for det koster omlag 5-6000kr.. litt avhengig av tid etc. hahahahahaah du tuller nå Det er sant, og jeg vil jo påstå at jeg heller hadde fått dykket etter nøkkelen enn å tulle og kåle med borring i bagasjerom osv.. Hvor mange dager har ikke dette her nå tatt? Å få redningsselskapet til å dykke er gjort på 30 min... Eg er samd i at dykking verkar som det beste alternativet, men eg vil anbefale å ta kontakt med lokale dykkarklubbar, der er det som oftast ei dykkeglad sjel som gjer dette for småpengar i forhold til redningsselskapet sine 5-6000,-.
mjo101 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Takk skal dere ha for hjelp, nøkkelen lå på 15 meter, kunne dykket selv, men grunnet noen medisiner jeg gikk på da ikke gjorde det mulig fikk jeg en kompis til å dykke for meg, fant nøkkelen med en gang og fikk låst opp bilen =D
aottesen Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Bare undrer - hvordan går det med EWS, etter et ublidt møte med vann? Fikk du start på bilen?
mjo101 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Jada, bilen startet med nøkkelen som lå i vannet, men sentrallås osv funket ikke. Fikk nettopp ny nøkkel hos Jægar auto som er bmw forhandleren her i bergen, og det ble såpass dyrt at jeg ikke mister nøkkelen i sjøen igjen for å så det sånn..
aottesen Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Godt at det var litt virk i den i allefall! Hehe, kjenner godt til den gjengen der oppe. De kan å ta seg betalt for å si det slik.. Tips: skal du gjøre stort mer enn å kjøpe et filter, noen bolter eller annet småplunder, så ring Bavaria i Haugesund først for pris. Eksempelvis skulle Jæger ha 30.000 for å montere iPod og Bluetooth i bilen min - Bavaria klarte seg med 1/3 (10.000).
Gjest Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 hvorfor i all verden har du reservenøkkelen i jakka som ligger i bagasjen ? :S normalt har man den hjemme elns.. hmm
enverl Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Jeg er ganske sikker på at du kan få den opp med og dra i håndtaket innvendig to ganger. Drar en gangen for å åpne låsen, andre gangen for og åpne døra. Vet at jeg har gjort det før men da husker ikke jeg om jeg låste bilen med nøkkelen eller bryteren innvendig. En annen mulighet er og komme bort i knappen for og åpne bakluka ( om du har det). Jeg vet ikke om den fungerer når man har låst bilen.
Tom K Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Hvor mye ga du for nøkkel ? GS forlanger 1800+ for nøkkel til min E39 523ia
aottesen Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 enverl: Godt mulig det går an på E39, men på E87 (1-serien min) er det ikke mulig. Låst er låst, og eneste som låser opp er da nøkkelen. Knappen inni nytter heller ikke (da kan man jo bare knuse rute og strekke seg inn).
Stoppie_Master Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Når en BMW er låst så er den låst ja, husker godt når kompisen min hadde en 5'er for en drøss med år siden, over 10 år siden, og han brukte å være så "hyggelig" med oss kompiser og låse oss inne
nightmare Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 riktig detta. låste inn dama en gang hehe. skjønte ikke at ho ikke kom inn. så kom ut igjen etter 15- 20 min. og ho var lettere forbanna hehe ho hadde ikke telefonen på seg heller
aottesen Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Hørtes populært ut - takk for tipset btw! Greit å ha i hende neste gang det er Macgyver på én kanal, mens Unge Mødre går på en annen (Gud forby!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå