mY6 Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Hei! Sliter med å få godkjent coilovers hos Vegvesenet. Og må derfor få justert caster. Men hvordan er dette mulig å få til? Det er jo ikke mulig å justere castervinkelen, så hvordan skal jeg klare å få den innenfor de aktuelle verdiene? Noen som har gjort noe lignende selv? Takk!
Haug530D Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Om det er foran så må du ha justerbare tårnlager, jeg har selv gjort dette på min, GS selger sånne for eksempel.
mY6 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Det er fremme, ja. Hva slags tårnlager kjøpte du? Regner med selve jobben er grei nok, men bilen må vel uansett på verksted for forstillingskontroll etterpå.
MLeo Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Broren min slet med dette på sin e36, tror han satte en jekk under traversen og jekket litt for å komme innenfor verdiene på caster bør vell kanskje kjenne han som tar 4hjulskontrollen da
mY6 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Haha, hadde jeg kjent en mekaniker med tilgang til utstyr burde det ikke vært så vanskelig, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå