tøttatoppen Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Har akkurat kjøpt en E60 2004 mod, der parklyspæren må byttes på den ene siden. (Angel eyes) I den forbindelse har jeg oppdaget at det er framført ledninger og lyspære til øvre del av hovedlykten som ikke ser ut til å være aktivert (forutsatt at pære ikke virker). Det kan minne om en LED lyslist (der man ofte kan se kondens) samt noen enkelt punkter som ligger i en egen lomme bak disse. Mitt spørsmål er om det skal være lys i disse? Alternativt, er det mulig å aktivere disse lysene, og hvilken funksjon har de?
HMW Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Hei og velkommen til forum Regner med du mener LED lampene som sitter oppe på siden av lykta? Hvis disse ikke lyser kan du programmere dette slik at de kommer på Mye penere synes ihvertfall jeg.
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Helt riktig som ovenstående sier. Disse er trolig deaktivert av tidligere eier, jeg har sett mange med E60/E61 som har programmert vekk disse.. Så det er bare å dra innom BMW å få programmert på disse igjen
tøttatoppen Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Flott, det var det jeg håpet. Men, slik jeg forstår dere, er det kun verksted som kan gjøre denne omprogrammeringen? Stemmer det?
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Ja, for denne er nok programmert bort av tidligere eier.. Du kan vel gjøre det selv, men da må du ha utstyret til å gjøre det..
tøttatoppen Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Hei, igjen og takk for info. Snakket med Bavaria Gardermoen om dette. De tar 3600,- for jobben. Det virker som en ganske stiv pris for å "slå på lyset". Noen som har tips om en rimeligere måte å løse dette på?
HMW Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Å fy.. det var sinnsykt! Ville ringt litt rundt tror jeg. Kjenner dessverre ingen på BMW innafor lenger.. ikke har jeg fått tak i programmerer selv heller. Det er for dyrt!
stiva Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 (dårlig mobilbilde) Bilen din blir slik når du får det oppkoblet, passe arg å få i bakspeilet!! 3600,-er rådyrt! jeg fikk det innstalert når jeg hadde en softwareoppgradering, gratis!! Hør rundt med forskjellige forhandlere, Kjøpte du den hos en Bmw forhandler og har garanti fortsatt kan du jo prøve deg med at du kjøpte en bil der ikke alle lys virker, så sier du at du vil ha det på garanti, evt. betale en liten egenandel! Lykke til!!
Gjest Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Jeg har det samme utstyret som bmw forhandlerene. Kan gjøre dette myyye rimeligere enn det tilbudet du referer til. Holder til på Rena, 30 min fra elverum.
tøttatoppen Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Bildet ovenfor viser hva jeg mener. Kanskje det blir en løsning. Takk for innspill folkens.....
tøttatoppen Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Dagens forsøk på omprogrammering av hovedlyktene strandet på grunn av feil kabeltype fra diagnosepluggen til adapteret. Noen i Osloområdet som kan låne oss riktig kabel, eventuelt gjøre jobben for meg?
tøttatoppen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Hallo. folkens. Jeg er fortsatt på utkikk etter noen i Oslo/Akershus område med diagnoseutstyr som kan gjøre denne jobben for meg til en "fornuftig" pris. Ta kontakt i tilfelle det er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå