Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor bestilte du i fra da ? kan vere ein del vente tid på desse spillerene pga dei lages i parti, så du har vert heldig visst det kun tok ei veke :D

V5 versjonen er komt ganske langt med tanke på barnefeil, har ikkje hørt om dei store problemene enda og dei små tingene som er kan bli retta opp med firmware oppdatering

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bestilte hos Jeff@E46fanatics. Jeg måtte først sette meg opp på venteliste i slutten av november om jeg ikke husker helt feil, og fikk de altså nå. Det var selve frakten jeg tenkte på som gikk fort. Allikevel verdt å vente på :)

Skrevet

Jeg venter enda jeg Tor ... :P Må se å sette bilen i gir, og sport, tråkke gassen hit :P

Keen på å få igang denna spillern og ny front :D Spørs nåru er her da men mulig du får sett fangern og :D Spent på å se M3 med Hamann leppa ifht Mtech2...

Skrevet

Absolutt en kul e46 du lager her, utgangspunket var jo også godt :-).

Vurderer også dobbel/dobbel eksos á la M3, og håper lyden i et slikt GS anlegg ikke skuffer ;-).

Lykke til med montering av Dynavin, sitter selv foreløpig på gjerdet mht hvilken jeg skal velge. Dynavin's ser bra ut, ser enkel ut å montere, så det skal bli spennende å følge dine erfaringer.

Skrevet
Jaaa... nå ahr kompisen min vraka bilen sin da.. så mulig jeg stjeler 320en hans og mater den i stedet... :) bare for å få godkjent med sekser... :) da har jeg fot innafor døra vett! er jo samme turbo og manifold og alt

Okai, men det blir jo en litt biligere løsning :) Kjør hardt, kjør stil :D

kjør hardt kjør stil kjør tysker bil<3

Skrevet

Vi har allerede fått :)

Jeg og Torlie bestilte sammen. (Eller, han ordna da jeg bare tar ^^) Så min er montert, og han venter på at jeg har gjort ferdig min så jeg tar og monterer hans også :)

• 1 month later...
Skrevet

Siste mod.

gx67f3gyctmuxgga6vte.jpg

H&R justerbart senkesett har også blitt montert de siste ukene.

jryjqx9gr3bcoixf9hbr.jpg

Neste nå blir motordeksel i carbon, 6000k i hovedlys, Dynavin spiller.

Så er planen å sote alle ruter, muligens CSl luke, M3 speil, kompressor :D

Skrevet

Bare husk på kanten i garasjen nå :mrgreen:

Dæva når jeg skulle ut og sjekke om det var du som kom og alt jeg hørte var bare: skrrrrraaaaaaaaaaaap ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...