DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 kor bestilte du i fra da ? kan vere ein del vente tid på desse spillerene pga dei lages i parti, så du har vert heldig visst det kun tok ei veke V5 versjonen er komt ganske langt med tanke på barnefeil, har ikkje hørt om dei store problemene enda og dei små tingene som er kan bli retta opp med firmware oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Bestilte hos Jeff@E46fanatics. Jeg måtte først sette meg opp på venteliste i slutten av november om jeg ikke husker helt feil, og fikk de altså nå. Det var selve frakten jeg tenkte på som gikk fort. Allikevel verdt å vente på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Jeg venter enda jeg Tor ... Må se å sette bilen i gir, og sport, tråkke gassen hit Keen på å få igang denna spillern og ny front Spørs nåru er her da men mulig du får sett fangern og Spent på å se M3 med Hamann leppa ifht Mtech2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Absolutt en kul e46 du lager her, utgangspunket var jo også godt . Vurderer også dobbel/dobbel eksos á la M3, og håper lyden i et slikt GS anlegg ikke skuffer . Lykke til med montering av Dynavin, sitter selv foreløpig på gjerdet mht hvilken jeg skal velge. Dynavin's ser bra ut, ser enkel ut å montere, så det skal bli spennende å følge dine erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann95 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Jaaa... nå ahr kompisen min vraka bilen sin da.. så mulig jeg stjeler 320en hans og mater den i stedet... bare for å få godkjent med sekser... da har jeg fot innafor døra vett! er jo samme turbo og manifold og alt Okai, men det blir jo en litt biligere løsning Kjør hardt, kjør stil kjør hardt kjør stil kjør tysker bil<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Hvis dere venter på Dynavin til E46, så har jeg på lager, komplett klar til å sendes 1 arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Vi har allerede fått Jeg og Torlie bestilte sammen. (Eller, han ordna da jeg bare tar ^^) Så min er montert, og han venter på at jeg har gjort ferdig min så jeg tar og monterer hans også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja nei, jeg tenkte egentlig på alle andre som ikke har skaffet seg dynavin spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jo da, men siden du skreiv i en spesifik tråd lissom? hehe. Jaja tenkte bare nevne det jeg om du prøvde deale til torlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Steike for en flott bil! Men skaff deg M3 bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 LE: Tips til hvor man får coupe bakfanger? =) som det ikke er noe mod behov på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Siste mod. H&R justerbart senkesett har også blitt montert de siste ukene. Neste nå blir motordeksel i carbon, 6000k i hovedlys, Dynavin spiller. Så er planen å sote alle ruter, muligens CSl luke, M3 speil, kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Liker pell deg hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Liker pell deg hit Jepp, snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Bare husk på kanten i garasjen nå Dæva når jeg skulle ut og sjekke om det var du som kom og alt jeg hørte var bare: skrrrrraaaaaaaaaaaap ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå