Gå til innhold

Min e46 330ci SMG, ESS TS2 montert. bilder s7

Share

Anbefalte innlegg

kor bestilte du i fra da ? kan vere ein del vente tid på desse spillerene pga dei lages i parti, så du har vert heldig visst det kun tok ei veke :D

V5 versjonen er komt ganske langt med tanke på barnefeil, har ikkje hørt om dei store problemene enda og dei små tingene som er kan bli retta opp med firmware oppdatering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte hos Jeff@E46fanatics. Jeg måtte først sette meg opp på venteliste i slutten av november om jeg ikke husker helt feil, og fikk de altså nå. Det var selve frakten jeg tenkte på som gikk fort. Allikevel verdt å vente på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter enda jeg Tor ... :P Må se å sette bilen i gir, og sport, tråkke gassen hit :P

Keen på å få igang denna spillern og ny front :D Spørs nåru er her da men mulig du får sett fangern og :D Spent på å se M3 med Hamann leppa ifht Mtech2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en kul e46 du lager her, utgangspunket var jo også godt :-).

Vurderer også dobbel/dobbel eksos á la M3, og håper lyden i et slikt GS anlegg ikke skuffer ;-).

Lykke til med montering av Dynavin, sitter selv foreløpig på gjerdet mht hvilken jeg skal velge. Dynavin's ser bra ut, ser enkel ut å montere, så det skal bli spennende å følge dine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa... nå ahr kompisen min vraka bilen sin da.. så mulig jeg stjeler 320en hans og mater den i stedet... :) bare for å få godkjent med sekser... :) da har jeg fot innafor døra vett! er jo samme turbo og manifold og alt

Okai, men det blir jo en litt biligere løsning :) Kjør hardt, kjør stil :D

kjør hardt kjør stil kjør tysker bil<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...