Gå til innhold

Min e46 330ci SMG, ESS TS2 montert. bilder s7

Share

Anbefalte innlegg

Jaaa... nå ahr kompisen min vraka bilen sin da.. så mulig jeg stjeler 320en hans og mater den i stedet... :) bare for å få godkjent med sekser... :) da har jeg fot innafor døra vett! er jo samme turbo og manifold og alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaaa... nå ahr kompisen min vraka bilen sin da.. så mulig jeg stjeler 320en hans og mater den i stedet... :) bare for å få godkjent med sekser... :) da har jeg fot innafor døra vett! er jo samme turbo og manifold og alt

Okai, men det blir jo en litt biligere løsning :) Kjør hardt, kjør stil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

I forbindelse med Eu kontroll så var bremseklossene litt slitte, derfor tenkte jeg å oppgradere litt fremfor å kjøpe originale. :) Derfor ble det Bmw performance skiver fremme og bal, bremseslanger og nye Greenstuff klosser. Satse på det blir bra.

sw0qh8w3fhbmyttxcf31.jpg

585994vfeo66rxfsht85.jpg

okgqivuu20ypmhlcmp5j.jpg

3uvgdkal5vpkmrbd8faw.jpg

tj9kyl9qj8fov9l7c2nh.jpg

uil8q3j2h0itpqxb4549.jpg

Ellers er det ikke så mye som vil skje i vinter, venter til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da var bremser montert, men har ikke fått testet skikkelig hvordan de biter på vinterføre :P

Har også shinet opp innvedig med interiør shampoo, leather cleaner og leather balm fra Autoglym. Setene trengte litt behandling nå :)

Neste nå blir å få montert Dynavin navi som forhåpentligvis dukker opp rundt jul eller på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil :).

hvilket av produktene skal man bruke på setet der hvor skinnet er slitt/grått pga mye inn og ut stigning av bilen? :)

Ta å søk litt på forumet så finner du en del bra tråder med tips om hvilke produkter du bør benytte :)

Jeg brukte hvertfall rens først og så en krem som tilfører fuktighet, og du trenger vel da spesielt sistnevnte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...