SweetBMW Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Jaaa... nå ahr kompisen min vraka bilen sin da.. så mulig jeg stjeler 320en hans og mater den i stedet... bare for å få godkjent med sekser... da har jeg fot innafor døra vett! er jo samme turbo og manifold og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Jaaa... nå ahr kompisen min vraka bilen sin da.. så mulig jeg stjeler 320en hans og mater den i stedet... bare for å få godkjent med sekser... da har jeg fot innafor døra vett! er jo samme turbo og manifold og alt Okai, men det blir jo en litt biligere løsning Kjør hardt, kjør stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 I forbindelse med Eu kontroll så var bremseklossene litt slitte, derfor tenkte jeg å oppgradere litt fremfor å kjøpe originale. Derfor ble det Bmw performance skiver fremme og bal, bremseslanger og nye Greenstuff klosser. Satse på det blir bra. Ellers er det ikke så mye som vil skje i vinter, venter til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Hehehehe Likere .. Likere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Da var bremser montert, men har ikke fått testet skikkelig hvordan de biter på vinterføre Har også shinet opp innvedig med interiør shampoo, leather cleaner og leather balm fra Autoglym. Setene trengte litt behandling nå Neste nå blir å få montert Dynavin navi som forhåpentligvis dukker opp rundt jul eller på nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersT Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Utrolig pen bil . hvilket av produktene skal man bruke på setet der hvor skinnet er slitt/grått pga mye inn og ut stigning av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Bilder Tor? BILDER?!?!? I DEMAND PICTURES! Of everything... du vet.. sånn at jeg kan syte til meg selv over hvor mye bedre stand din er enn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann95 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 wow ! må nok fikse 316ien min og bytte motorn på`n så jeg holder følge vis jeg møter på noen som har sånn bil som deg på motorveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Hvis du møter en slik bil på veien, så lar du høyrefoten være og bare viser litt respekt og larn passere deg ... Så enkelt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Utrolig pen bil . hvilket av produktene skal man bruke på setet der hvor skinnet er slitt/grått pga mye inn og ut stigning av bilen? Ta å søk litt på forumet så finner du en del bra tråder med tips om hvilke produkter du bør benytte Jeg brukte hvertfall rens først og så en krem som tilfører fuktighet, og du trenger vel da spesielt sistnevnte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Bilder Tor? BILDER?!?!? I DEMAND PICTURES! Of everything... du vet.. sånn at jeg kan syte til meg selv over hvor mye bedre stand din er enn min. Kan se om jeg får tatt noen i morra med mitt fantastiske kamera, not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Skuffende...... Skuffende.. jeg som trodde we hadde en thing gående her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Fikk et lite innfall og bestilte noen nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 La meg bli den første til å si: Gratulerer din jæææææææææææævla horebukk av en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Øøh, poorno! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå